32 Reacties

茅茅n dag geleden

Hier de 4e, 2e meisje, dus ik heb eigenlijk alles wel. Gepersonaliseerde dingen vind ik altijd leuk. En boekjes. En ik geef wel aan dat ik niet van electronisch speelgoed hou, maar wel van antroposofisch/montessori/houten/ natuurlijke materialen hou. En qua kleertjes ben ik niet van de bruintinten, maar van felle kleurtjes en gekke printjes en Scandinavische merken. Voor de rest laat ik het los.

茅茅n dag geleden

Reactie op karissaaa93

Ik heb eigenlijk altijd overal een lijstje voor haha voor mijn dochtertje h ...
Ja voor een verjaardag zou ik dan wel weer doen 馃槀 Misschien klinkt dat krom, maar voelt voor mij dan logischer. Misschien omdat ik dat meer gewend ben. Uiteindelijk moet iedereen doen wat ze zelf willen natuurlijk, ik wist gewoon niet dat het een ding was om echt een lijstje mee te sturen haha. Ik hou het erbij dat als mensen echt willen weten wat ze kunnen geven, ik wel wat dingen naar ze benoem, maar ga niet uit mezelf een lijstje sturen. Ik zie wel of ze iets meenemen. Ik krijg ook al een babyshower en wil niet van mensen verwachten dat ze 茅n met de babyshower 茅n met kraambezoek iets meenemen. Al zullen de meesten dat vast wel doen, ik wil die verwachting gewoon niet neerleggen.

茅茅n dag geleden

Reactie op SleepingBakery

Ligt denk ik ook wel aan je omgeving. Ik durf echt met 100% zekerheid te ze ...
Ik denk dat het hier echt een gevoelsding is haha. Ik hoef niet 茅n met de babyshower 茅n met de kraamperiode cadeaus te ontvangen. Door al een lijstje mee te sturen zonder dat er om gevraagd wordt, voelt alsof ik dat verwacht. De baby krijgt al zoveel die eerste tijd (of wij voor de baby haha), dat ik het echt prima zou vinden als iemand met lege handen aan zou komen. Verwacht ik dat iemand dat echt zou doen: nee, maar dan heb ik in ieder geval de vrijheid gegeven om wel met lege handen aan te komen. Maar denk dus echt een stuk gevoel / wat ik gewend ben. Want voor een kraamfeest/verjaardag vind ik het weer veel logischer klinken haha

茅茅n dag geleden

Reactie op Fier

Ik denk dat het hier echt een gevoelsding is haha. Ik hoef niet 茅n met de b ...
Ja dat snap ik wel haha! De babyshower doen we maar heel intiem dus van de mensen die daar komen zijn er maar 4 die ook op het kraamfeest zijn, en dat zijn oma鈥檚 en een schoonzusje. Die zien we natuurlijk allemaal al voor het kraamfeest dus de lijst is echt voor mensen die we alleen dan gaan zien. Ik vind het met een grote babyshower inderdaad ook al snel dubbelop hoor. Ik koop zelf altijd liever 1 groter ding dan 2 kleine dingen. Ik vond 眉berhaupt een babyshower hartstikke onnodig maar vorig jaar hebben we het ook heel kleinschalig gedaan voor mijn schoonzus, ook nog even met de mannen erbij die daarna samen wat gingen doen. Dat vond ik dan wel weer heel gezellig dus nu ben ik wel om haha.

茅茅n dag geleden

Maar de personen met lijstje en al een kindje, wat hebben jullie er allemaal op staan?? Dat was de vraag van Karissaa93 en ik ben daar ook benieuwd naar 馃榿

茅茅n dag geleden

Reactie op Fier

Ja voor een verjaardag zou ik dan wel weer doen 馃槀 Misschien klinkt dat kro ...
Dat begrijp ik ook wel, maar ik weet gewoon van bij de eerste dat ooms en tantes om een lijstje vroegen dus hadden we toen besloten om het er gewoon erbij te zetten. Zat zelf ook niet te wachten op allemaal appjes met goh heb je iets in gedachte of inderdaad een lijstje. Er kwam toen iets van 60 personen 馃檲

茅茅n dag geleden

Reactie op Bosdieren

Ik ben ook van de lijstjes en vind het ook fijn om ze bij andere te krijgen ...
Aah die swaddle doek is wel een goeie! Thanks!

茅茅n dag geleden

Reactie op karissaaa93

Dat begrijp ik ook wel, maar ik weet gewoon van bij de eerste dat ooms en t ...
Oke met zoveel mensen snap ik het haha! Dan wil je niet iedereen apart moeten appen met je wensen.

17 uur geleden

Reactie op Bosdieren

Maar de personen met lijstje en al een kindje, wat hebben jullie er allema ...
Een nieuwe boxmobiel, wollen rompers, wipstoeltje (had de oudste niet), swaddle/badcape. Veel verder kom ik eigenlijk nog niet..

16 uur geleden

Dit is al een gedeelte van mijn lijstje wat erop staat

16 uur geleden

2