Hoi👋🏻 ,
Momenteel ben ik 12 weken + 5 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik slik al jaren Lithium voor een bipolaire stoornis en cptss . Sinds een jaar goed stabiel.
Mijn vriend en ik hadden een hele grote kinderwens en in goed overleg met de psychiater en een poppoli besloten ervoor te gaan. Na een half jaar proberen had ik een positieve test in mijn handen. Mijn vriend en ik waren ontzettend blij en we kijken zo uit naar dit kleine wondertje.
Het gaat heel goed en sta goed onder controle. De zwangerschap en bevalling zal toch wat anders gaan. Ook omdat ik een psychische kwetsbaarheid heb, hier ben ik mij wel van bewust. Ik ben volledig afgekeurd en werk niet, dus straks zal de kleine ook niet naar de opvang gaan. 
Maar mijn vraag.. graag zou ik in contact willen komen met andere meiden die misschien Lithium slikken of hebben geslikt tijdens hun zwangerschap? Of ook een behoorlijke psychische kwetsbaarheid hebben en bewust kiezen voor een kindje? Gewoon om eens wat ervaringen uit te wisselen ☺️