7 Reacties

2 maanden geleden

Hangt er denk ik vooral vanaf waarvan het litteken is… een blinde darm die verwijderd is is natuurlijk heel wat anders dan wanneer je een tijdelijke stoma hebt gehad (ik noem maar iets)…

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Hangt er denk ik vooral vanaf waarvan het litteken is… een blinde darm die ...
Het is een blinde darm die weg is gehaald met nog 30cm aan dunne en dikke darm, flinke operatie geweest

2 maanden geleden

Reactie op denisto1992

Het is een blinde darm die weg is gehaald met nog 30cm aan dunne en dikke d ...
Als ik het zo lees zie ik alleen maar terug dat er een risico bestaat op vruchtbaarheidsprobleem maar niet zozeer zwangerschap. Kan mij wel voorstellen dat de buik wat minder soepel is bij buikoperatie en dat dat door de verkleving komt. Zou mij niet direct zorgen maken… zijn duizenden je voorgegaan die een blinde darm hebben moeten laten verwijderen en daarna alsnog zwanger en bevallen zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Hangt er denk ik vooral vanaf waarvan het litteken is… een blinde darm die ...
Geen stoma maar wel tijdelijke drain

2 maanden geleden

Hey, Ik heb ook een vrij grote litteken op mijn buik. Vanaf mijn navel gaat die volledig naar beneden en is rond de 1cm breed. Dit is mijn derde zwangerschap en de gynaecoloog heeft er bij de eerste keer even naar gekeken maar dat was het dan ook. Heeft er niks over gezegd.

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Hey, Ik heb ook een vrij grote litteken op mijn buik. Vanaf mijn navel g ...
Oh dat is goed om te weten ☺️ ze willen inderdaad wel een gynaecoloog ernaar laten kijken maar dat hoeft niks erge te zijn dus

2 maanden geleden

We zijn ongeveer even ver en ik heb eigenlijk bijna hetzelfde als jij meegemaakt. Merk overigens zo nu en dan heftige steken bij mijn litteken. Maar ik liep hier al voor bij de fysio, dus is aangeraden om er gewoon mee door te gaan.