19 Reacties

één maand geleden

Luieremmer onnodig vond ik!

één maand geleden

Ja luieremmer is onnodig. Wij werken gewoon met luierzakjes en die gaan gelijk dedeur uit. Geen prullenbak op de kamer want t gaat zo snel stinken..

één maand geleden

Ik zeg op alles ja! Een goeie luieremmer sluit goed de nare geurtjes van de Pampers af. Sowieso doe ik hem elke avond naar buiten maar zo hoef ik teminste niet voor elke luier naar buiten 🤭 Boxmatras, onze dochter sliep beneden in de box ipv een wiegje in de living. En co sleeper, beetje wat jij wil. Onze dochter sliep er in tot 6 maanden en hebben dan veranderd naar het ledikantje naast mijn bed. Momenteel 1,5j slaapt ze nog steeds naast ons in haar bedje 🤗

één maand geleden

Wij hebben alles bij ons 1e kindje (feb 2023) aangeschaft en alles gebruikt. Luieremmer boven en beneden, loop je voor elke luier naar de container of gooi je ze in de prullenbak? Wij kunnen luiers gratis wegbrengen dus gaan hier zelfden in de rest (die betaald is). Co sleeper we dachten nee en hebben toch een 2e hands gehaald en 4 maanden gebruikt, niet heel lang maar was wel fijn. Boxmatras, alleen een boxkleed vonden we erg hard dus wel aangeschaft, kindje wilde niet veel in de box liggen, maar dat weet je op voorhand niet.

één maand geleden

Luier emmer hebben we wel een wetoo, boxmatras ook want anders liggen ze echt op een keiharde plank en ja hij gaat nu voor de tweede ronde mee met een leuk boxkleed erin dus gebruik m al 2,5 jaar. Co-sleeper is je eigen preferentie. Ik wou niet een co-sleeper en wiegje en ledikantje dus heb voor een wiegje naast het bed gekozen.

één maand geleden

Wij gebruiken de luieremmer niet maar als je echt een goede koopt en die optijd leegt kan het handig zijn, en hebben een extra dekentje onder het Boxkleed gedaan dan ist toch wat zachter. Co sleeper ga ik wel bij deze kopen ook omdat je die vaak als gewone wieg kan gebruiken. Dan kan je rustig kijken wat werkt bij jullie.

één maand geleden

Luieremmer nooit gekocht want ik loop liever naar de container na elke luier. Vind het stinken en onnodig om luiers op te sparen? Haha snap de functie niet zegmaar. Behalve als je mischien naar buiten naar een ondergrondse container moet? Boxmatras hier wel want zat erbij. En heb hem wel eens niet erin gehad maar schoof het boxkleed toch echt wel de hele box door en met het matrasje niet dus vind hem wel handig! Co sleeper niet gehad na 2 weken op eigen kamer en geef geen borst dus qua handigheid met snel aanleggen niet nodig gehad hier! Moest er toch af om fles te maken haha

één maand geleden

Ik zeg ook op alle 3 ja! Wij hebben een luieremmer en de zak gaat ook elke dag of om de dag de deur uit, totaal geen last van geurtjes. Boxmatras hadden we eerst niet, uiteindelijk toch wel aangeschaft omdat hij veel in de box sliep en het ons toch comfortabeler leek. Co sleeper hebben wij ook tot 6 maanden gebruikt. Ons zoontje zat helemaal verstopt de eerste maanden waardoor de nachten erg onrustig waren, co sleep is een uitkomst zodat je uit je bed kan handelen. Wij hebben de maxi cosi iora via marktplaats aangeschaft.

één maand geleden

Luieremmer vonden wij niet nodig. Het gaat toch stinken, wat er ook allemaal beloofd wordt over geurdichtheid. Ik heb ‘m er vrij snel uit gedaan, zeker als je dan zo’n vieze lucht in de babykamer ruikt. We hadden een luieremmer van WeToo. De andere twee absoluut wel, ga deze keer investeren in een echte goede co sleeper (Snuzpod 4). Had een goedkope de vorige keer waarvan geen zijkant naar beneden kon en dat bracht veel ergernis en weinig gemak

één maand geleden

Boxmatras en co sleeper zeker weten wat mij betreft maar je zou ook kunnen kiezen om het ledikantje naast jullie bed te zetten als het puur gaat om dat de baby bij jullie op de kamer slaapt. Als ik kijk naar het boxkleed wat wij nog hebben van onze dochter dan is dat alleen vrij oncomfortabel in de box. Ik zou daarom altijd kiezen voor een boxmatras 😄

één maand geleden

Boxmatras was hier niet nodig, lekker dik boxkleed was genoeg. Cosleeper en luieremmer zijn hier echt onmisbaar gebleken 😁

één maand geleden

Luieremmer gaan wij niet doen. Gewoon vieze poepluiers in een zakje dichtknopen en meteen weggooien buiten in de container. Boxmatras gaan wij wel nog halen, is toch wat comfortabeler dan alleen het boxkleed denken wij 😁 Co sleeper gaan wij ook doen, maar vooral omdat het bedje wat wij hebben redelijk groot is, en dus niet in onze slaapkamer erbij past, plus de co sleeper kunnen we op de goede hoogte zetten (erg hoog bed) en ik wil proberen borstvoeding te geven en dan lijkt het ons heel fijn ons kleintje dichtbij te hebben in het begin 🥰

één maand geleden

Luieremmer hebben we niet (behalve voor wasbare luiers), verder hadden we een boxkleed en co-sleeper vond ik ook superfijn. Onze dochter heeft de eerste 7 maanden bij ons op de kamer geslapen.

één maand geleden

Wij hebben bij de 1e een gewone prullenbak gebruik ( ijzere met deksel) heb er nooit wat doorheen geroken, Co sleeper gaan we niet aanschaffen het lijkt met wel fijn werken maar de vorige keer sliep mijn dochter al binnen 8 weken op haar eigen kamer. We sliepen onrustig door elkaar. Dus ik gebruik ons wiegje en anders zou ik iets lenen of even op de kop tikken .

één maand geleden

Luieremmer, heb ik wel en gebruik ik nog steeds in de slaapkamer op de 1e verdieping. Als ik beneden verschoon gaat de luier meteen in de kliko buiten. Wij kunnen luiers niet gratis weggooien. Boxmatras, ja! Mijn zoon sliep wel eens in de box in het begin en vond alleen een boxkleed echt wel hard. Co-sleepee, ligt eraan wat je wil. Ik geef borstvoeding en heb de co-sleeper 6 maanden gebruikt. Toen ging mijn zoon teveel draaien en werd het te klein. Vond het ideaal dat hij tegen mijn bed aan stond en ik zo kon voeden en verder slapen.

één maand geleden

Alle 3 nee…. Een goede prullenbak volstaat ook, wij hadden een baby nestje in de box toen onze zoon nog echt klein was, en onze zoon was een huilbaby, dus heel snel met wiegje op eigen kamer gaan slapen (of eigenlijk huilen 🫢).

één maand geleden

Wij hebben ze alle 3 wel! - Luieremmer vind ik fijn, maar is niet perse een must. Het ruikt echt aanzienlijk minder, tenzij je alle luiers apart in zo’n luiertasje gaat weggooien.. - Box hebben wij voor de 1e vrijwel niet gebruikt, maar wij verwachten hem voor de tweede vaker te moeten gaan gebruiken. Wel zo veilig als we zelf even naar het toilet moeten met een mannetje van 2.5 die rondloopt. - Wij hadden een klein wiegje in plaats van co-sleeper en dat volstond ook. Hier 4 maanden lang gebruikt en toen werd de kleine te groot voor het wiegje en is hij pas naar zijn ledikant gegaan.

één maand geleden

Luieremmer vond ik zeker een must. Ga snachts niet voor elke luier naar buiten hoor. wij hebben ook alleen een stortcontainer, dus moet dan de hele straat uit lopen 😂 Boxmatras vond ik zelf ook heel fijn, ze sliep in het begin ook vaak in de box. Cosleeper hebben we verkocht en omgewisseld voor een normale wieg die minder ruimte in nam. Ons bed was toch veel te hoog om de cosleeper er tegenaan te zetten.

één maand geleden

Co sleeper is echt super goed! Tweede hands is meer dan prima je gebruikt t 4-7 mnd afhankelijk van hoe groot je kind is