11 Reacties

5 dagen geleden

Hii, ja wij hadden vermoedelijk vorige week ook een regeldag. Toen ook geen poepluier gehad. Plasjes waren wel gewoon goed. Maar verbaast me niks, een regeldag is intensief voor die kleine, logisch dat ze even anders plassen en poepen dan normaal. Hopelijk heb je straks weer mooie plasluiers .

5 dagen geleden

Ik verschoon echt niet (meer) voor elke voeding. Meestal om de voeding, of als ze echt heel veel kramp heeft gehad en scheetjes heeft gelaten. In de nacht verschoon ik in principe ook niet.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Ik verschoon echt niet (meer) voor elke voeding. Meestal om de voeding, of ...
Hoevaak zou dat dan per dag zijn?

5 dagen geleden

Reactie op annasgm

Hoevaak zou dat dan per dag zijn?
Een stuk of 4 of 5x? Ik hou het eerlijk gezegd niet bij..

5 dagen geleden

Oooo wij verschonen zo 12x per dag. Meestal 1 poepluier en de rest met plas. Laats had hij een keer 1dag niet gepoept, maar had ook geen regeldag. Dag later spuitluier, gelukkig wel allemaal in de luier gebleven omdat ik er snel bij was. Als hij heeft geplast is of wordt hij ook wakker en valt hij niet meer in slaap tot dat hij is verschoont soms zelfs tot huilen toe, dus we moeten wel. Meestal is het ook zoveel plas dat de luier er helemaal bol van staat.soms plast hij ook 3 x in 2 uur bijvoorbeeld. Nu s nachts probeer ik daarin echt wel meer te rekken als ik voel dat z鈥檔 luier nog niet helemaal straks staat van de plas, door aan te leggen en terug te leggen, hij is dan zo moe dat het wel werkt. Dit doe ik nu pas sinds 2 dagen. Hopelijk kan het zo ietsje afgebouwd worden.

5 dagen geleden

Las ergens dat ze sowieso niet iedere dag hoeven te poepen en dat het van 6 weken minder kan gaan worden. Dus ik mijn geval klopt dat wel. Want hij had tot 1 week terug 2 soms 3 poepluiers per dag

5 dagen geleden

Reactie op anno123123

Las ergens dat ze sowieso niet iedere dag hoeven te poepen en dat het van 6 ...
Ooo okee ja hij is precies vandaag 6 weken, dus misschien dat het aantal plasjes minder worden. Bij iedere verschoonbeurt was er wel een plasje gister. Ben benieuwd naar vandaag.

5 dagen geleden

Mijn dochter is al weken elke avond aan het clusteren. Dan zou ik haar de hele avond door verschonen vanaf 17.00 uur馃お ik houd dan gewoon in de gaten hoe vol de luier zit.

4 dagen geleden

Reactie op Roxx

Mijn dochter is al weken elke avond aan het clusteren. Dan zou ik haar de h ...
Oef hier sinds deze week ook. Was even vergeten hoe intens dit is馃槶

4 dagen geleden

En on topic, ik voed alleen wanneer ik voel dat zn luier verzadigd is, na het poepen, als ik hem smorgens aankleed en om hem wakker te houden tijdens de avond voeding
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.