31 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb deze tas bij de Aldi een jaar geleden gekocht en hij is zo fijn! Kan ook heel veel in 🥰

7 dagen geleden

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/grote-shopper-met-stiksels-en-afneembare-draagriem-2206480/2? Ik ga deze gebruiken, ben benieuwd

7 dagen geleden

Ik had deze bij de babyplanet gezien. Nog niet gehaald, maar staat wel op mijn lijstje denk ik. Moeten nog ff oefenen met de kinderwagen en dan dat ding eraan. Ik denk dat ik ook wil kijken hoeveel erin past. Vaak is mooi niet altijd praktisch haha

5 dagen geleden

Reactie op baby2196

Ik heb een rugtas, welke je ook kan ombouwen tot bedje. Dat was vooral voor ...
Deze zijn ideaal! Heb er een helemaal afgedragen bij mijn tweede en koop nu een nieuwe, lekker schoon. Tip; ze zijn vd Ali Express en daar veel goedkoper dan op Bol!

5 dagen geleden

Ik heb de luiertas van zara. De naam is erop geborduurd 😍

5 dagen geleden

Reactie op LauraWS

Deze zijn ideaal! Heb er een helemaal afgedragen bij mijn tweede en koop nu ...
Hoe heet deze op aliexpres?

5 dagen geleden

Ik zou sowieso gaan voor een rugzak. Wij hebben de luiertas rugzak van Thule. Niet per se de mooiste rugzak, maar wel heel praktisch. Ik heb een link hieronder geplaatst. Ik zie dat hij best prijzig is. Zoveel hebben wij er echt niet voor betaald. Ik kan de rugzak nogsteeds aanbevelen, maar als je al een degelijke rugzak hebt, dan zou ik geen nieuwe rugzak kopen hoor. https://www.thule.com/nl-nl/strollers/strollers-accessories/thule-changing-backpack-_-11200360

5 dagen geleden

Ik had voor deze een luiertas met allerlei vakjes, zo niet handig. Was alles kwijt. Toen deze tas gekocht. Ik vind hem ideaal. Past erg veel in. Luiers en benodigdheden, reserverkleding doe ik in ziplockzakjes. Kun je het makkelijk pakken en gesorteerd. Gebruik deze tas nu al bijna 5 jaar

5 dagen geleden

Reactie op Jolara

Ik had voor deze een luiertas met allerlei vakjes, zo niet handig. Was alle ...
Past trouwens ook altijd om kinderwagen of buggy!

2 dagen geleden

Reactie op Shirley94

Hoe heet deze op aliexpres?
Als je op zoekt op luiertas dan vindt je hem snel!