31 Reacties
één maand geleden
Ik heb deze tas bij de Aldi een jaar geleden gekocht en hij is zo fijn! Kan ook heel veel in 🥰
één maand geleden
Ik had deze bij de babyplanet gezien. Nog niet gehaald, maar staat wel op mijn lijstje denk ik. Moeten nog ff oefenen met de kinderwagen en dan dat ding eraan. Ik denk dat ik ook wil kijken hoeveel erin past. Vaak is mooi niet altijd praktisch haha
één maand geleden
Ik zou sowieso gaan voor een rugzak. Wij hebben de luiertas rugzak van Thule. Niet per se de mooiste rugzak, maar wel heel praktisch.
Ik heb een link hieronder geplaatst. Ik zie dat hij best prijzig is. Zoveel hebben wij er echt niet voor betaald. Ik kan de rugzak nogsteeds aanbevelen, maar als je al een degelijke rugzak hebt, dan zou ik geen nieuwe rugzak kopen hoor.
https://www.thule.com/nl-nl/strollers/strollers-accessories/thule-changing-backpack-_-11200360
één maand geleden
Ik had voor deze een luiertas met allerlei vakjes, zo niet handig. Was alles kwijt. Toen deze tas gekocht. Ik vind hem ideaal. Past erg veel in. Luiers en benodigdheden, reserverkleding doe ik in ziplockzakjes. Kun je het makkelijk pakken en gesorteerd. Gebruik deze tas nu al bijna 5 jaar