15 Reacties

11 dagen geleden

Geen ervaring met de luiertas van Kapten en son. Wij hebben een luierrugtas van Mozz. Ik weet niet precies wat de inhoud is qua liters maar de afmetingen zijn B 32 X H 45 X D 12. Dat was ruim genoeg voor een luiertas en ik vind het idd superfijn dat het een rugtas is idd. Daarbij kun je hem daarna dus ook blijven gebruiken, dat geld voor de rugtas van k&'s ook. De klassieke luiertassen gebruik je denk ik niet meer zo snel daarna.

11 dagen geleden

Wij hebben een luier rugtas van Mozzbags gekocht. Is in het echt heel groot en er zitten haken bij om hem aan de kinderwagen te hangen. Heb verder geen ervaring met degene die jij noemt, maar hij lijkt me idd wat ‘klein’ misschien

11 dagen geleden

Wij hebben deze 😄 https://mozzbags.nl/product/luiertas-camel-gobi/

11 dagen geleden

Reactie op Joycani

Geen ervaring met de luiertas van Kapten en son. Wij hebben een luierrugtas ...
Kan je de luierrugtas wel aan de kinderwagen hangen of is dit lastiger omdat het een rugzak is?

11 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Kan je de luierrugtas wel aan de kinderwagen hangen of is dit lastiger omda ...
Hier hebben we hem even uitgeprobeerd (hebben een joolz geo 3) maar met de ‘haken’ kunnen ze als het goed is aan alle wagens

11 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Kan je de luierrugtas wel aan de kinderwagen hangen of is dit lastiger omda ...
Ja hoor daar zitten speciale hengels voor bij!

11 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Hier hebben we hem even uitgeprobeerd (hebben een joolz geo 3) maar met de ...
Wij hebben ook de geo 3 en een mozz. Oprecht nooit zo aan de wagen gehangen omdat het dus een rugtas is die fijn draagt en omdat de geo 3 een enorme mand heeft waar hij in past. Vind zo'n tas aan de duwstang niet zo fijn lopen (maar dat geld voor alle tassen).

11 dagen geleden

Reactie op Joycani

Wij hebben ook de geo 3 en een mozz. Oprecht nooit zo aan de wagen gehangen ...
Wij vinden hem idd ook heerlijk op de rug voelen, dus vraag me idd af hoevaak hij eraan hangt straks 😂 Maar het kan dus wel haha 😄

11 dagen geleden

Oohh wat een fijne reacties op mijn vraag! Heel erg bedankt 🥰 De speciale hengsels daarvoor zitten er dus bij? Wij willen een luier rugtas ook ivm mijn vriend, staat toch wat stoerder en wellicht kunnen we hem nog langer doorgebruiken als de kleine uit de luiers is. Dan meenemen voor een dagje weg etc 😊

11 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Oohh wat een fijne reacties op mijn vraag! Heel erg bedankt 🥰 De speciale ...
Ze zitten er niet standaard bij, maar kosten volgens mij iets van €15, dus vond ik prima te doen 😅 Wij hebben idd ook gekozen voor een rugtas omdat die later nog goed te gebruiken is als je kindje groter is, en voor de man wat leuker is om te dragen 😂

11 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Ze zitten er niet standaard bij, maar kosten volgens mij iets van €15, dus ...
Jaa precies dat wij ook! Oh dat valt dan nog mee en denk wel fijn om erbij te hebben voor het geval dat. Ik vind niet altijd een rugzak de hele dag omhebben fijn dus om de optie te hebben om de tas vast te maken is dan wel prettig denk ik

11 dagen geleden

Ik ben van mening dat een echte luiertas niet nodig is. Ik vond deze juist enorm onhandig. Ik denk als je een kleine luier etui hebt voor luiers/doekjes. En etui/kleine toilettas voor andere kleine spulletjes(billenzalf, zetpillen, luierzakjes oid) en een tasje voor schone kleding/hydrofiel doek. En er is nog ruimte voor evt een flesje/poedertoren of borstvoedings accessoires. Dan ben je er ook. Ik heb een schoudertas en rusgtas gehad bij de eerste maar vond beide verschrikkelijk onhandig. Ik zit zelf naar een kapten en sons bali of lund pro. Omdat deze helemaal open kunnen en je makkelijk bij de spulletjes kan. Dat vind ik persoonlijk een groot voordeel.

11 dagen geleden

Wij hebben de Kapten & Son Bergen Pro tas voor ons zoontje, niet gekocht als luiertas maar als tas voor de gastouder. In de tas hebben we een diaper bag (maat L van Ivy&Soof) en een reserve tasje met kleding, slaapzak, beker en een dagboek. Pas allemaal prima! Vind het echt top om een rugtas te hebben, zo heb je echt je handen vrij en het is nog een stijlvolle tas ook ☺️

11 dagen geleden

Wij hebben nooit een luiertas gebruikt. Alrijd gewoon een rugtas of handtas gepakt. Deed m meestal in de mand onderin de wagen. Wat er bij ons standaard in zit: Etui met luiers en doekjes Hydrofiel Slabber Set schone kleding Waterfles Toen ik nog bv gaf een bv doek. Anders zou je er een flesje en thermos bij doen. Maar that's it. Een grote tas is daarom m.i. niet nodig, maar is denk ik ook wel persoonlijk. :)

10 dagen geleden

Iedereen bedankt voor het delen en de adviezen! Ben een stuk wijzer geworden! 😁