16 Reacties

één maand geleden

Het verdampt nooit volledig. Maar er zijn ook recepten waar geen alcohol in zit, zelf zou ik voor die optie gaan :)

één maand geleden

Reactie op Fier

Het verdampt nooit volledig. Maar er zijn ook recepten waar geen alcohol in ...
Jaaa kan ik ook eens proberen... maar dacht misschien heel moeilijk te maken.. ik zie dat je wel van de AH alcohol vrije hebt.. alleen geen idee of die ook in de winkel te koop is

één maand geleden

Zonder alcohol is heel lekker te maken met de 0.0 wijn van Torres Natureo. Te koop bij gall&gall. Alcohol verdampt nooit helemaal.

één maand geleden

Hier een overzicht

één maand geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Zonder alcohol is heel lekker te maken met de 0.0 wijn van Torres Natureo. ...
Heb je dan toevallig ook een goed kaasfondue recept? Ik heb dit vorig jaar met kerst geprobeerd maar het was echt smerig geworden, heel gek draaderig bleef de kaas

één maand geleden

Ze hebben een kant en klare alcoholvrije variant (online bij AH, merk Emmi), die is heel lekker...en nu ik dit lees krijg ik acuut zin, ga zo meteen aan het online mandje toevoegen!!

één maand geleden

Dankjewel dames! Top😍💙❤️

één maand geleden

Reactie op MenMF

Heb je dan toevallig ook een goed kaasfondue recept? Ik heb dit vorig jaar ...
Ik maak het altijd heel simpel. Kaas van de kaasboer en 0.0 wijn. Eerst de wijn laten koken dan steeds beetje kaas erbij tot alles gesmolten is en dan maizena om alles te binden.

één maand geleden

Met wijn zou ik sterk afraden, niet alles verdampt. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap met appelsap op. Geen aanrader!! Was veel te zoet en echt niet lekker 🙈

één maand geleden

Ik koop altijd deze en ipv wijn gebruik ik groentebouillon. En dan doe ik er nog extra knoflook doorheen, gorgonzola en bieslook 🤤 moet je ding zijn natuurlijk

één maand geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Ik maak het altijd heel simpel. Kaas van de kaasboer en 0.0 wijn. Eerst de ...
Maar wat is dan de verhouding, hoeveel 0.0 wijn en hoeveel kaas? Want daar ging het bij mij echt mis

één maand geleden

Reactie op BabyE2021

Ik koop altijd deze en ipv wijn gebruik ik groentebouillon. En dan doe ik e ...
Hoeveel groentenbouillon doe je dan en hoeveel kaas, want die verhouding vond ik lastig en denk dat het daar mis is gegaan

één maand geleden

Je kunt bij de Aldi soms kant en klare kopen zonder alcohol

één maand geleden

Reactie op MenMF

Maar wat is dan de verhouding, hoeveel 0.0 wijn en hoeveel kaas? Want daar ...
De verhouding is 2:1 dus bijvoorbeeld 600 gram Kaas en dan 300 ml wijn

één maand geleden

Reactie op MamavanE12enF23

De verhouding is 2:1 dus bijvoorbeeld 600 gram Kaas en dan 300 ml wijn
Ahh kihk daar heb ik wat aan, hartstikke bedankt

één maand geleden

Reactie op MenMF

Hoeveel groentenbouillon doe je dan en hoeveel kaas, want die verhouding vo ...
Ik doe 1/3 meer bouillon dan wat er op de verpakking staat hoeveel wijn er in moet. Dus stel er staat 300 ml wijn, dan doe ik 400ml bouillon ongeveer. Ook giet ik het in beetjes erin, roeren en dan kijken wanneer ik vind dat het de gewenste dikte heeft