8 Reacties
7 maanden geleden
Wij zijn n paar weken terug van het kleine MAM flesje (130 ml) overgegaan naar deze.
Deze aangeschaft omdat die vanaf 2 maanden is (hij is nu 13 weken) en omdat hij steeds meer begon te drinken dus de 130ml werd krap. De speen hierop is ook n slag groter dan op de kleine fles dus ik denk maat 2?
Bij ons bevalt het heel goed! Hij pakt de speen prima en had ook behoefte aan wat meer en sneller melk binnen te krijgen via de fles denk ik. Hij is bv gewend en ook dan drinkt hij efficient (best snel en gulzig). Hopelijk helpt het jou/jullie, snap dat dit zo erg veel is. Het blijft wel echt uitproberen.

7 maanden geleden
Dit staat op de site van MAM.
Wij zijn met 3 maanden nog steeds met maat 1 bezig omdat hij zich veel verslikt. (lag daarvoor ook in zkh)

7 maanden geleden
Je moet niet naar een grotere maat gaan om minder bezig te zijn met voedingen en omvat het dan sneller gaat..
Het is geen trechter waar je alles in kan kiepen.
Kan je het niet bij cb neerleggen?
Wij geven 5x180 met speen 0 nog steeds, met 1 dan drinkt ze gewoon te gulzig en dat is echt niet goed..
7 maanden geleden
Reactie op Ghisjhe
Je moet niet naar een grotere maat gaan om minder bezig te zijn met voeding ...
Ik merk dat hij ook onrustig drinkt. Hij laat de fles telkens los en beweegt met zijn hoofd heen en weer. Hij drinkt bijv 100 cc wel al binnen 10 min waardoor ik dan toch weer twijfel om over te gaan naar speen 2. Zojuist heb ik het geprobeerd en toen dronk hij niet meer onrustig. Wellicht heeft hij hier behoefte aan? Ik zal het sowieso voorleggen aan cb
7 maanden geleden
Reactie op OnbevreesdeOase337215
Dit staat op de site van MAM.
Wij zijn met 3 maanden nog steeds met maat 1 ...

Dankjewel!
7 maanden geleden
Reactie op AuthentiekeKlank456630
Ik merk dat hij ook onrustig drinkt. Hij laat de fles telkens los en beweeg ...
Kan goed hè dat hij onrustig drinkt omdat het hem te langzaam gaat.
Je zou ook kunnen proberen speen 2 in zijligging voeden zodat het niet zo snel gaat?
Speen 3 is echt wel heel snel, dadelijk verslikt hij zich constant of net wat.
Onze dochter draait ook met haar hoofd tijdens de fles, sinds een week na de eerste rota druppels. Toen begon dit, maar speen 1 gaat echt nog veel te snel en ze verslikt zich dan.
Wat het hoofd draaien is weet ik niet, wij hebben dinsdag prikjes en dan ga ik het vragen :)
7 maanden geleden
Wij gebruiken sinds week 11 denk ik al speen 2. Eerst heel lang speen 0 gebruikt en daarna maar kort speen 1. Wij zitten ook een beetje te tobben wat het beste is. Hij drink z'n flesjes erg snel leeg, maar doet dat niet te gulzig terwijl hij dat ook een tijdje wel heeft gedaan. Ik denk zo lang hij zich niet verslikt is dit prima. Volgens mij is het een kwestie van uitproberen bij je kleintje.
7 maanden geleden
Wij zijn overgegaan op speen 2 met 10 weken ofzo. Sindsdien drinkt ze de flessen veel beter!