31 Reacties

3 maanden geleden

Hi ik zelf ben 24 jaar en woon in Rijswijk 4de kindje. Ik ben bezig vanaf januari 2022

3 maanden geleden

Reactie op Chaimajamie

Hi ik zelf ben 24 jaar en woon in Rijswijk 4de kindje. Ik ben bezig vanaf j ...
Oh wauw! Wat leuk dat je al zoveel kindjes hebt :) Hoe ver ben je nu?

3 maanden geleden

Wat leuk! Ik kom uit Rotterdam, telt dat ook een beetje als regio? Hihi. Ook 28 jaar oud en bezig vanaf oktober 2023

3 maanden geleden

Reactie op ItsB

Wat leuk! Ik kom uit Rotterdam, telt dat ook een beetje als regio? Hihi. Oo ...
Ja hoor! Leuk! :D Ik kom vaak in Rotterdam, dus ik vind van wel 🤣 Wij hebben een beetje dezelfde levens timeline haha! Wanneer ben jij uitgerekend? :)

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja hoor! Leuk! :D Ik kom vaak in Rotterdam, dus ik vind van wel 🤣 Wij heb ...
Ik weet het niet exact, want heb deze cyclus niks getrackt en een onregelmatige cyclus. Ik vermoed zelf rond 6 februari uitgerekend, maar dit moet de echo nog bevestigen.

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Oh wauw! Wat leuk dat je al zoveel kindjes hebt :) Hoe ver ben je nu?
Ik ben 5+5 ❤️🥹

3 maanden geleden

Ik kom ook uit Den Haag. Ik heb één dochtertje (2,5) en wij zijn bezig sinds maart 2024. Hiervoor durfde ik absoluut geen zwangerschap aan en had ik een spiraal laten plaatsen. Deze verwijderd eind februari en op naar hopelijk een nieuw hoofdstuk. Ik vind het nog spannender dan mijn eerste… omdat ik nu niet meer continu kan liggen en doen wat ik wil. Ben heel benieuwd naar hoe dit me zal vormen en ontwikkelen in de ouderschap.

3 maanden geleden

Wat leuk! Ik woon ook in Zoetermeer. Ik ben 6 februari uitgerekend 🤗

3 maanden geleden

Nou meiden, deze bimbo heeft perongeluk koffie gehaald op werk 🤣 Was helemaal vergeten dat dat beter niet moet haha

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Nou meiden, deze bimbo heeft perongeluk koffie gehaald op werk 🤣 Was helem ...
Je mag gewoon 1 a 2 koffie per dag hoor! Of werd je er misselijk van?

3 maanden geleden

Reactie op ItsB

Je mag gewoon 1 a 2 koffie per dag hoor! Of werd je er misselijk van?
Nee haha, ik drink normaal helemaal sws weinig koffie. Dus ik had voorgenomen om het gewoon niet te doen, maar ik was dat gewoon vergeten op kantoor hahah Het was ook een vrij grote bak xd maar het zal vast niet zo erg zijn indd gelukkig :)

3 maanden geleden

Misschien een beetje vroeg, maar ik ben al beetje rond aan het kijken voor pretecho plekken. Waar gaan jullie de geslachtsbepaling echo doen als jullie die gaan doen? Ik kijk nu naar before we meet in voorburg en little one in zoetermeer :) Die laatste was al grotendeels vol wanneer ik het wil doen, dus vandaar dat ik al rond aan het kijken ben zo vroeg haha

3 maanden geleden

Zijn er hier meiden geinteresseerd om in een app groepje te zitten? :)

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Misschien een beetje vroeg, maar ik ben al beetje rond aan het kijken voor ...
Zitten ze al zo snel vol? Ik wilde na de eerste echo met 7 weken eigenlijk wat rondkijken. Maar nu twijfel ik of ik het niet eerder moet dorn

3 maanden geleden

Reactie op nienke0101

Zitten ze al zo snel vol? Ik wilde na de eerste echo met 7 weken eigenlijk ...
Nee ik denk niet in het algemeen, maar wel sommige hele populaire. Die ik nu ken zijn bekend op insta ofzo en daar zijn alleen nog een paar dagen van augustus over.

3 maanden geleden

Ik zit in een whatsapp groepje, als iemand geinteresseerd is! Lijkt me leuk om met mamas te appen die uit de buurt komen 🥰

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Nee ik denk niet in het algemeen, maar wel sommige hele populaire. Die ik n ...
Owww begrijp het. Welke week wil jij een pretecho?

3 maanden geleden

Reactie op nienke0101

Owww begrijp het. Welke week wil jij een pretecho?
Ik heb een pakket gekocht voor 3 echos :) De geslachtsbepaling doe ik in elk geval in week 15 :) Ik doe het overigens in Before We Meet in Voorburg, voor degenen die geinteresseerd zijn :)

3 maanden geleden

Hi dames, Ik woon in den haag en ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 7 februari. Mocht er een appgroepje zijn, lijkt het mij heel leuk om hieraan deel te nemen💕

3 maanden geleden

Hoihoii, ik ben 28 en woon ook in Zoetermeer en zwanger van ons eerste kindje 😊