31 Reacties

3 maanden geleden

Goed voornemen, 1 koffie kan ik toch niet weerstaan op de dag, maar de gebruikelijke 4 laat ik wel achterwege 😅

3 maanden geleden

Reactie op Dee 98

Hi dames, Ik woon in den haag en ben zwanger van mijn eerste kindje en uitg ...
We kunnen er wel eentje aanmaken! :)

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

We kunnen er wel eentje aanmaken! :)
Lijkt mij leuk 😊

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 27 jaar en woon in Den Haag samen met mijn vriend. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Het was iets eerder dan gepland maar zeer welkom. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben midden/eind februari uitgerekend. Ik zou het ook leuk vinden om een whatsapp groep aan te maken!👶✨

één maand geleden

Heeey mama's, Mijn naam is Irina en ik ben 24. Ik woon in Den Haag samen met mijn man. Ik ben nu ongeveer 8 weken en we zijn in verwachting van ons eerste kleintje. Ik ben uitgerekend voor eind februari of net begin maart. Leuk met jullie kennis te maken. :)

één maand geleden

Hoi ik ben 25 en zwanger van mijn vriend en mijn eerste kindje ik woon zelf in Den Haag (Mariahoeve) ik ben 3 Februari 2025 uitgerekend van ons mooie wondertje 🥰 Ik ben vandaag precies 12 weekjes 🤰🏼

één maand geleden

Meisjes heeft iemand zin om een keer samen te wandelen in het park?💕

één maand geleden

Hoi ik ben Kelly 25 jaar en woon in Den Haag mijn vriend woont in Delft en zo gaan we dus heen en weer naar mekaar haha. Ik ben vandaag 15+2 zwanger van onze babyboy 💙 ( Maandag zijn we er achter gekomen dat het een Jongetje is 💙 ) Mijn vriend en ik kunnen nu al niet wachten om ons prinsje te ontmoeten 👶🏼👑💙 Ik ben 3 Februari 2025 uitgerekend