22 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb ook een sterrenkindje. Mijn zoontje is op 10 maart 2023 geboren met 41+3 weken. In februari krijgt hij een broertje 🩵

één maand geleden

Geen stilgeboren kindje hier, maar wel ons eerste kindje verloren met 21+6 weken zwangerschap, doordat mijn vliezen spontaan braken . Dit was op 12 maart 2023. Ik ben nu uitgerekend op 26 februari van ons tweede kindje 🥰

één maand geleden

19 weken vliezen gebroken, 22+5 dochter geboren op 12 februari. ze heeft een uurtje geleefd en verwachten een zoontje in februari 2025💙🌈👶

één maand geleden

Hayhay, ook ik heb een sterrenkindje. Onze sterrendochter is geboren met 20 weken ✨ Nu 24 weken zwanger van ons zoontje. 14 februari uitgerekend. Je mag me altijd een berichtje sturen ❤️

één maand geleden

Afgelopen januari met 23.3 weken de zwangerschap van ons zoontje afgebroken ivm ernstige hartafwijking en nier. Nu in februari in verwachting van een meisje. Sinds vandaag officieel langer zwanger dan bij mijn zoontje (23.4)

één maand geleden

Hallo, Ik ben op 29/09/2023 bevallen van een sterrenzoontje op 23.2 weken door spontane arbeid. Dit is veruit de grootste (emotionele) pijn die ik ooit gevoeld heb en me kan inbeelden. We verwachten op 5 februari ons regenboogzoontje. Ik ben nu 25.2 weken. Ik vind het een zenuwslopende zwangerschap, zeker omdat ik zeer veel harde buiken heb sinds ik 14 weken zwanger ben. Ook even opgenomen geweest wegens vroegtijdige contracties die om 2 a 3 minuten doorkwamen. Ik ben nu thuis tot einde zwangerschap, om rust te nemen. Hoe beleef jij deze zwangerschap?

één maand geleden

Hier ook zwanger van een regenboog kindje Maart 2024 mijn dochtertje verloren met 37 weken Nu 22 weken zwanger van haar zusje

één maand geleden

Hoi! Hier 11 maart 24 bevallen van onze sterrendochter Lizzy en nu 22 weken zwanger van een regenboogmeisje.

25 dagen geleden

Reactie op Kimberley2802

Hoi hoi, ik heb ook een sterrenkindje. Mijn zoontje is op 10 maart 2023 geb ...
Wauw, wat een goed nieuws! 🩵 En wat bijzonder dat de geboortedag van onze stilgeboren zonen zo dicht bij elkaar liggen. Hoe voel je je? 😊

25 dagen geleden

Reactie op Fier

Geen stilgeboren kindje hier, maar wel ons eerste kindje verloren met 21+6 ...
Misschien had ik het ook anders moeten formuleren, want het gaat natuurlijk vooral om het verliezen van een kindje. Wat heftig dat je vliezen spontaan braken. Je bent nu dan als ik t goed zie wel na het termijn van je eerste kindje, hoe voelt dat voor jou? 🩵🩷

25 dagen geleden

Reactie op bonnie1988

19 weken vliezen gebroken, 22+5 dochter geboren op 12 februari. ze heeft ...
Wat een vechtertje was je dochter! En wat fijn! 🩵

25 dagen geleden

Reactie op jitte2

Afgelopen januari met 23.3 weken de zwangerschap van ons zoontje afgebroken ...
Oh wauw, wat heftig dat jullie toen nog dat besluit moesten maken.. Voelt t fijn nu je voorbij zijn termijn bent?

25 dagen geleden

Reactie op LilianxX

Misschien had ik het ook anders moeten formuleren, want het gaat natuurlijk ...
Ja klopt, vandaag precies een week langer zwanger dan de vorige keer. Ik ben heel dankbaar dat we nu verder zijn gekomen, maar ook deze zwangerschap is er helaas risico op vroeggeboorte. 4 weken geleden bleek mijn baarmoederhals nog maar 1cm, toen heb ik een cerclage gekregen. Gelukkig zijn de kansen heel goed dat ik dit kindje nog een tijd mag dragen, maar het kan ook nog steeds dat de bevalling wel veel te vroeg start. Dus al met al is ook deze zwangerschap heel spannend. En ergens heb ik ook het idee dat ik vorige zwangerschap meer gehecht was aan ons kindje dan nu, maar dat zal ook wel met alle spanning te maken hebben. Toch kan ik me daar wel schuldig over voelen richting dit kindje. Maar dat komt vast helemaal goed als hij/zij er is :)

25 dagen geleden

Reactie op herfst23

Hallo, Ik ben op 29/09/2023 bevallen van een sterrenzoontje op 23.2 weken d ...
Hoi! Wat een rollercoaster, en wat heftig wat je vertelt over je zwangerschap nu, dat je ook al last had van vroegtijdige contracties. Wel heel goed dat je in ieder geval thuis bent en de rust kan nemen. Zo belangrijk!! Ik mag gelukkig niet klagen over het verloop van mn zwangerschap nu, maar de kans op verlies overvalt mij soms alleen. Ookal probeer ik mijzelf wijs te maken dat ik er geen invloed op heb en t moet loslaten, dat is soms niet te doen. Word je nu ook extra in de gaten gehouden doordat je bij je eerste zoontje spontaan beviel?

25 dagen geleden

Reactie op Anoniem0341

Hier ook zwanger van een regenboog kindje Maart 2024 mijn dochtertje verlo ...
Gefeliciteerd!! 🩷 Hoe is dat voor jou om met een maand of 3/4 weer zwanger te zijn?

25 dagen geleden

Reactie op Janinedejong1

Hoi! Hier 11 maart 24 bevallen van onze sterrendochter Lizzy en nu 22 weke ...
Gefeliciteerd :)! 🩷 Voel je je goed?

25 dagen geleden

Wat een fijne reacties van mooie trotse moeders!! 🩵🩷

25 dagen geleden

Reactie op LilianxX

Wauw, wat een goed nieuws! 🩵 En wat bijzonder dat de geboortedag van onze ...
Zeker bijzonder 😊 Is er nog een oorzaak gevonden voor het overlijden van je zoontje? Ik voel me eigenlijk heel goed. Ik hoor bij het kleine percentage vrouwen die zich zwanger beter voelt dan niet zwanger 😂 Nooit klachten gehad en energie voor 10. Ik heb daarom ook alleen maar positieve gevoelens als ik aan mijn vorige zwangerschap denk. Ik ga wel binnenkort starten met EMDR voor het stukje trauma van de bevalling. Daar is nog wel wat werk te verzetten, zeker aangezien ik weer een keizersnede ga krijgen met 38 weken dit keer.

25 dagen geleden

Reactie op Fier

Ja klopt, vandaag precies een week langer zwanger dan de vorige keer. Ik be ...
Oh wauw, wat heftig. Wel fijn dat de kansen er zeer zeker zijn, maar ik kan mij goed voorstellen dat met de ervaring die je hebt het nooit een volledige geruststelling is. Ah ja, daar kan je toch ook niets aan doen. Je lichaam en geest zal zich ook op een manier willen beschermen. Alsnog zal dit kindje jouw liefde ook voelen, en helemaal als hij/zij er is! Je bent super sterk en het beste wat we kunnen doen is vertrouwen op een goede afloop 🩵🩷

24 dagen geleden

Helaas heb ik ook een sterrenkindje. Ze is met 41 weken geboren op 6 september 2023. Hele zwangerschap was goed, maar bij de bevalling kreeg ze ernstig zuurstoftekort en heeft ze maar twee dagen mogen leven aan machines. Nu verwachten we in februari een jongetje! En we hebben nog een meid rondlopen van 4 jaar oud. Ik word ongemakkelijk van het kopen van babyspullen. Het mezelf gunnen te denken dat het nu wèl goed kan gaan lukt ook nog niet, maar contact maken met de baby wel. Ook wil ik deze zwangerschap goed vastleggen, omdat ik dat bij mijn overleden dochter amper heb gedaan. Het voelt heel erg onder voorbehoud. Mooi dat je een topic hebt geopend :)