22 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op LilianxX

Hoi! Wat een rollercoaster, en wat heftig wat je vertelt over je zwangersch ...
Ik probeerde in het begin ook 'afstand' te nemen, maar eigenlijk maak je hiermee jezelf iets wijs. Je bent toch verliefd op je kindje zodra je een positieve test in handen hebt. Ja loslaten.. ik zou niet weten hoe na zoiets traumatisch en zo'n controleverlies! Weten ze waarom je kindje overleden is in de buik? Ik had echocontroles om de tien dagen, maar deze gaan vanaf nu wel wat verder uit elkaar liggen.

24 dagen geleden

Ten eerste wil ik iedereen vooral sterkte wensen met het verwerken van het verlies en ieder die nu zwanger is vooral een voorspoedige zwangerschap wensen . Ik vind het een pijnlijk onderwerp, waar ik regelmatig mee worstel wanneer mensen vragen hoeveel kinderen ik heb. Ik twee kinderen in het tweede trimester verloren, een zoontje voor de zwangerschap van mijn wel gezond geboren dochter die nu drie jaar is en een tweede dochter tussen mijn eerste dochter en de huidige zwangerschap samen met twee miskramen in het eerste trimester. Ik ben zeker iets minder gehecht qua gevoel aan de baby s van de huidige en latere zwangerschappen ondanks dat het erg welkom is omdat ik toch bang blijf of goed blijft gaan. Ik blijf bijvoorbeeld uitstellen om de kleertjes weer klaar te leggen ect terwijl ik daar bij de eerste twee zwangerschappen niet op kon wachten.