9 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb het matras van IKEA krummelur. Deze kwam als beste uit de test van de consumentenbond.

9 dagen geleden

Dit topic volg ik even, kregen bij babypark een matras aangesmeerd van €400,-. Vond dit dit echt te ver gaan

8 dagen geleden

Wellicht de vraag stellen in de winkel of ze ook matrassen verkopen die niet goed zijn. IKEA heeft wel een matras die als best getest is en 60 euro kost. Fijn is om schoon te houden en hard genoeg is voor een baby/dreumes.

8 dagen geleden

Wat ik heb gelezen is dat alle babymatrassen aan strenge eisen voldoen. Maar dat het belangrijk is dat je geen matras koopt die van traagschuim is. Wanneer het kindje op de buik beland komt het gezichtje diep in het matras terecht doordat traagschuim naar het lichaam vormt. Met een stevig matras wat goede circulatie biedt, én gewassen kan worden op 60 graden zit je altijd goed. Ik heb de Pretura Essential Plain besteld

8 dagen geleden

Ik heb gelezen dat die van IKEA het best getest is, daarom ook deze gekocht. Hier ook met zowel mijn verloskundige als de kraamzorg over gehad en die zeiden meteen dat het een hele goede keuze is Alles voor de kleine man 🩵

8 dagen geleden

Gewoon Krummeler van Ikea! Hier al ander half jaar in gebruik en behoud mooi zijn stevigheid. Aerosleep is nooit bewezen dat het echt werkt, is een marketing truc. Een normaal stevig matras is prima, het gaat erom wat je ernaast met het bedje doet (geen doeken of dekens erin, geen bedomrander, zo min mogelijk erin) en dan komt het vast helemaal goed! Zeker zolang ze nog niet kunnen draaien.

8 dagen geleden

Wij hebben de Himlavalv van Ikea voor onze dochter. Bevalt heel goed en kwam ooit als beste uit de test bij de consumentenbond. We hebben ook de Krummeler in een extra bedje liggen. Voelt minder stevig, maar ook prima. Was beste koop volgens mij bij de consumenten bond. Al die dure matrassen zijn m.i. echt niet nodig.

8 dagen geleden

Ik kocht het halve inventaris bij de Prenatal. Daar stonden ook drie matrassen, ik kocht gewoon de duurste en dacht 'zal wel goed zijn anders verkopen ze het niet'.

7 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Ik kocht het halve inventaris bij de Prenatal. Daar stonden ook drie matras ...
Zo werkt dat helaas niet 😋 met niks eigenlijk