23 Reacties

4 maanden geleden

Jep! Hier 38 wordt in September 39. In verwachting van mijn 2de kindje (bewust alleenstaand)

4 maanden geleden

Ja hier ook 38 en zwanger van mijn 2de kindje 鉂わ笍 uitgerekende datum ligt nog wel net voor mijn 39ste 馃槅

4 maanden geleden

Wat leuk! Zijn jullie er veel mee bezig dat je meer risico鈥檚 loopt?

4 maanden geleden

Ja, ik ben bijna 40 en voorlopig uitgerekend op 16-2. En ja ik vind het wel extra spannend. Die percentages die ze roepen spoken door mijn hoofd.

4 maanden geleden

Ja, ik ben 39:) Voorlopig uitgerekend op 13-2 (1e) Zeker extra spannend!! Inmiddels al een paar miskramen gehad dus hopelijk gaat het nu goed. Verder probeer ik gewoon een beetje met de flow mee te gaan. Kan de leeftijd moeilijk terugdraaien en er zijn wss vrouwen die een stuk jonger zijn maar wel ongezonder. Probeer wel beetje extra op gezondheid en rust te letten

4 maanden geleden

Reactie op cha2025

Ja, ik ben 39:) Voorlopig uitgerekend op 13-2 (1e) Zeker extra spannend!! I ...
Ja ik let ook erg op gezond eten bewegen en gezondheid. Wat heftig de miskramen. Dat we in feb maar gezonde baby's mogen verwelkomen!

4 maanden geleden

Reactie op Adeny

Ja ik let ook erg op gezond eten bewegen en gezondheid. Wat heftig de misk ...
Dankje:) Ja, fingers crossed! Voorspoedige zwangerschap iedereen!

4 maanden geleden

Reactie op Didido

Wat leuk! Zijn jullie er veel mee bezig dat je meer risico鈥檚 loopt?
Mijn eerste is nu 15 maanden en heeft downsyndroom dat is wel wat nu beetje in mijn hoofd mee speelt.

4 maanden geleden

Ik ben 39 en zwanger van de vierde. Ik probeer me niet te druk te maken over de risico's, het loopt zoals het loopt. Ik slik wel 5mg foliumzuur per dag, vanwege een verborgen open ruggetje bij de jongste. Ik verwacht dat ik weer aspirine zal moeten slikken (bij de oudste pre-eclampsie gehad) en met 16 weken suikertest vanwege zwangerschapsdiabetes bij de jongste. Ik zal ook deze zwangerschap weer goed in de gaten gehouden worden in het ziekenhuis, zorgen maken doe ik pas wanneer daar reden toe is

4 maanden geleden

Reactie op Bambinobambi

Mijn eerste is nu 15 maanden en heeft downsyndroom dat is wel wat nu beetje ...
Wist je het voor de bevalling? Of meer kans ivm erfelijkheid?

4 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Ik ben 39 en zwanger van de vierde. Ik probeer me niet te druk te maken ov ...
Zo is het uiteindelijk ook! En lekker fit blijven en gezond eten 馃挭

4 maanden geleden

Ik ben 39 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ja ik vind het wel spannend, ook hoop dat alles goed gaat en het kindje gezond is

4 maanden geleden

Reactie op Bambinobambi

Mijn eerste is nu 15 maanden en heeft downsyndroom dat is wel wat nu beetje ...
Nou meer risico niet echt kans op 2de met down is 0,01 procent maar toch speelt het in je achterhoofd

4 maanden geleden

Reactie op Didido

Wist je het voor de bevalling? Of meer kans ivm erfelijkheid?
Nee wist pas na de bevalling en erfelijke is niet we zijn getest

4 maanden geleden

Hier ook een mama van 39, net 40 bij uitgerekende datum (17-2-2025). Ons vierde kindje馃挋馃┓馃挍馃挌

4 maanden geleden

Ik ben 38, bijna 39 en net zwanger van de 3e. Mijn oudsten zijn 7 en 10. Ik ben niet echt bezig met meer risico, de cijfers zijn zo mega klein. Ik leef gewoon gezond en neem het verder gewoon zoals het komt
Yes ben 39 , eind februari uitgerekend dus zal dan waarschijnlijk op mijn 40e bevalling. Ik heb twee zoontjes (eentje van bijna 3 andere word in oktober 2) Allebei de keren via IUI zwanger dus deze zwangerschap is een verrassing.. Echter weten we nog niet of we het houden aangezien ik twee problematische zwangerschap heb gehad en nu al een hoge bloeddruk heb. Aankomende donderdag gesprek met de gynaecoloog om mijn gezondheidsrisico鈥檚 te bespreken馃槄

4 maanden geleden

Hey ik 42 zwanger via ivf heb al 3 kinderen

4 maanden geleden

Ik ben 41 en net voor de derde keer zwanger. Mijn andere kinderen zijn 10 en 7.

4 maanden geleden

Ik word in september 38 en ben nu zwanger van mijn tweede kindje. De eerste is 3. Nee, ik ben niet meer bezig met risico's oid. Mijn eerste was prematuur, daar ben ik wel mee bezig 馃槄. Ik ben vooralsnog 14-2 uitgerekend.