19 Reacties

2 maanden geleden

Ik precies t zelfde, nu 6+4. Dit is mn 2e zwangerschap, as maandag 1e echo dus spannend. Bij mijn eerste zwangerschap begon de misselijkheid ook wat later en duurde tot week 18. Dus hoop niet de symptonen weer uitgesteld worden....voor nu lekker van genieten🥰

2 maanden geleden

Reactie op FB89

Ik precies t zelfde, nu 6+4. Dit is mn 2e zwangerschap, as maandag 1e echo ...
Ik ben 8+3 wanneer begon het de vorige keer bij jou ? En gefeliciteerd met je 2e zwangerschap 🥰 spannend maandag de echo 🩵🩷

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik ben 8+3 wanneer begon het de vorige keer bij jou ? En gefeliciteerd met ...
Dankjrwel❤ toen begon het rond week 9. En rond week 12-16 was het echt heftig. Emasefane hielp toen ook niet. Maaaar hoop dat het niet t geval is bij jou en dat de symptonen lekker uitblijven🥰

2 maanden geleden

Hier de 4e zwangerschap. Behalve onrustige darmen, weinig klachten. Wel iets meer vermoeid. Ik merk dat ik nu nog zoveel mogelijk probeer te doen en te genieten, voordat de klachten wel komen....

2 maanden geleden

4 kindje wordt dit als alles goed gaat en heb echt amper klachten nu 5 weken en 1 dag

2 maanden geleden

Reactie op QueXan

Hier de 4e zwangerschap. Behalve onrustige darmen, weinig klachten. Wel iet ...
Hé wat super leuk ook jou vierde kindje ?

2 maanden geleden

Eerste kindje en ben 5 +6 dagen. Beetje krampen en gevoelige/pijnlijke borsten. Ik ervaar het ook niet echt als veel klachten. Denk ook dat het allemaal wat relatief is, want pijn zal iedereen toch anders ervaren. Iedere lijf, iedere zwangerschap en iedere vrouw is anders.

2 maanden geleden

Ik heb ook geen klachten op weinig eetlust na. Ik maak me er niet druk om eerlijk gezegd! Ik ben blij dat ik me fit en goed voel

2 maanden geleden

Reactie op rdb1996

Ik heb ook geen klachten op weinig eetlust na. Ik maak me er niet druk om e ...
Ook geen krampjes in de baarmoeder ?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ook geen krampjes in de baarmoeder ?
Nee! Ik merk wel dat mijn borsten zijn gegroeid, waren eerst ook wat gevoeliger maar voelen nu ook wel weer normaal aan :)

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ook geen krampjes in de baarmoeder ?
Ik heb dan weer wel krampjes soms

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik heb dan weer wel krampjes soms
Ja hier ook maar heel af en toe nog zit nu op 5 weken en 2 dagen

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas klachten in het tweede trimester. Dus het kan zeker wel. Bij deze zwangerschap heb ik wel klachten. (Wat ook de reden was dat ik ging testen) Elke zwangerschap is anders

2 maanden geleden

Hier 7+2 van onze 1e en ik heb behalve vermoeidheid en gevoelige borsten ook echt nergens last van! Volgende week onze 1e echo en ik ben best zenuwachtig of alles wel goed zit hier door..

2 maanden geleden

Reactie op EllaVDFE

Hier 7+2 van onze 1e en ik heb behalve vermoeidheid en gevoelige borsten oo ...
Om je gerust te stellen ik had een mooie echo met een heel mooi kloppend hartje

2 maanden geleden

Ik heb ook weinig klachten. Soms wat steekjes en wel extreem moe. Verder echt nergens last van

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Hé wat super leuk ook jou vierde kindje ?
Ja, heb 2 groten en nu dus straks 2 kleintjes.

2 maanden geleden

Reactie op QueXan

Ja, heb 2 groten en nu dus straks 2 kleintjes.
Hier bijna 13 10 6

2 maanden geleden

Same, viel me niet echt zwanger maar toch echt een goede eerste echo gehad en de verloskundige zei dat t normaal is en niks om zorgen om te maken, je lichaam kan gewoon goed met het hcg hormoon omgaan :)