10 Reacties

2 maanden geleden

Oh. Ik ben overigens morgen 10 weken zwanger 😅.

2 maanden geleden

Ik voel me helemaal niet goed hoor. Ik denk dat dat niet gek is. Ik ben voortdurend misselijk en aan het overgeven, zit daardoor hele lange dagen ziek en geïsoleerd thuis. Ik voel me niet fijn. Het helpt mij wel om te bedenken dat dat oké is, en dat het beter wordt.

2 maanden geleden

Na mijn eerste echo waren de kwaaltjes zoals misselijkheid en moeheid verdwenen (wat mij onzeker maakte) afgelopen vrijdag een extra echo gehad om mijn onzekerheid wat te verminderen, en sinds zaterdag weer enorm misselijk en moe. Ik ben nu 9+4. Voel me zo vreselijk, wil ook zo graag werken, maar heb me vandaag ziek gemeld. Ik werk in de kinderopvang en zie mezelf zo echt niet op de groep staan..

2 maanden geleden

Reactie op Gwen12345

Ik voel me helemaal niet goed hoor. Ik denk dat dat niet gek is. Ik ben voo ...
Ik heb dit exact ook. Weken zit ik al letterlijk thuis. Ik heb geen contact meer met mensen buiten anders dan af en toe telefonisch als ik dan niet moet ophangen om te kotsen. Het is echt killing. Ik hoop dat je er snel bovenop komt en je gauw beter voelt. Heel veel positieve energie en liefde jouw kant op ❤️,

2 maanden geleden

Reactie op SpruitFebruari2025

Na mijn eerste echo waren de kwaaltjes zoals misselijkheid en moeheid verdw ...
Ook voor jou: heel veel liefde en positiviteit opgestuurd. Ik hoop dat we er allemaal bovenop komen en kunnen genieten.. ❤️🫶🏻. Ik heb me ook ziekgemeld. Ik kon echt niet meer.

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor.. dochtertje van 15 maanden rondlopen en voornamelijk bezig met voor haar zorgen en overleven. Voel me een vaatdoek.. werken gaat moeizaam, wil eigenlijk de hele dag slapen en mn dochter begint elke x als ik moet overgeven hartverscheurend te huilen. Ik voel me ook vooral gewoon heel erg ziek en houd me vast aan dat het hopelijk met 12-13 weken beter wordt zodat ik hopelijk dan wel kan gaan genieten van het wonder dat in mn buik groeit (nu 8w). Je bent niet alleen. We got this ❤️

2 maanden geleden

Ik heb vooral geen eetlust. Voorheen maakte eten mij echt gelukkig haha. Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste zwangerschap was ik super vrolijk en aanhankelijk van mijn man en kon niet zonder hem. En nu bij de tweede moet ik echt niks van hem hebben. Ben met vlagen misselijk en ik slaap vooral zo slecht. Lijkt echt alsof ik niet zwanger ben omdat me eerste zwangerschap zo anders was. Maakt me ook wel heel onzeker.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar.. mijn eerste zwangerschap, 7wk en ik voel me vooral gewoon slap en ziek. Helemaal niet “echt” bewust van het idee dat ik zwanger ben lijkt wel. Ik ben meer bezig met hoe rot ik me voel 😅 vanmorgen een goede echo met kloppend hartje gezien, en nog steeds wil het niet helemaal doordringen..

één maand geleden

Pff hier nog een, nadat ik erachter kwam zwanger te zijn van de tweede, begonnen de kwaaltjes. Vervolgens gingen we met 8+4 ziek naar de eerste echo. Nu 9+2. Kind al een week ziek die knapt iets op. Man ziek en ik ziek. De aankondiging is half langs me heen gegaan. Vorige keer had ik geen kwaaltjes, was ik niet ziek en weet ik nog hoe leuk het was om het bij iedereen face to face aan te kondigen. Nu is eigenlijk van genieten geen sprake. Hopelijk komt dat nog. Schuldgevoel naar mijn kind die amper aandacht krijgt en naar mensen bij wie het allemaal heel veel moeite kost om überhaupt zwanger te raken. Maar maak me eigenlijk alleen maar zorgen steeds.

één maand geleden

Reactie op Littleseahorse

Pff hier nog een, nadat ik erachter kwam zwanger te zijn van de tweede, beg ...
Ik hoop dat het komt! Ik ben nu 13+2 dagen en vandaag is de eerste dag sinds 2 maanden dat ik er op uit ben gegaan. Ik hoop dat jij ook snel gewoon je leven kan oppakken 😢❤️