50 Reacties

21 dagen geleden

Fien

21 dagen geleden

Veerle, Doortje, Fien

21 dagen geleden

Melijá Rosaly Anne-Mae Olivia :)

21 dagen geleden

Maaike, Maartje, Veerle, Mandy, Lizzy, Isa, Madelief

21 dagen geleden

Lobke, Kiki, Janne, Wij hebben een beetje de zelfde eisen plus Hollands. Dit zijn onze namen waar we uit twijfelen bij de eerste maar bij de geboorte wisten we pad het geslacht, het werd Gijs haha! Lobke schuift nog een keer door voor meiden naam🤭 En ook grappig hoe anders de namen zijn ook al hebben we zelfde eisen wel😁

21 dagen geleden

Floor

21 dagen geleden

Hanna, Eva

21 dagen geleden

Lotte Dorien Veerle Sarah

21 dagen geleden

Aniek Eline Imke Mare Shauni

21 dagen geleden

Maria, sara/sarah, lotte, elise/elize, fenna (iets hipper, maar ook schattig!)

21 dagen geleden

Die van ons heet Fleur. 2e naam: Elvira Volgende op de lijst: Jasmijn, Hanna(h), Tirza(h), Eline, Esther, Lotte, Marit(te). Die voldoen ook wel beetje aan je eisen denk ik 😊. Zijn allemaal van die 'lieve meisjes'-namen, in mijn hoofd dan. Alleen Tirza is een beetje stoer.

21 dagen geleden

Rosie?

21 dagen geleden

Misschien zit hier een mooie naam voor jullie tussen 😊 https://www.mamamagazine.nl/41-klassieke-meisjesnamen-die-nooit-uit-de-mode-zullen-raken/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0704REO27weIth6drQ5vpTVWGWEP79QmStJPRJOa-5djlirNtef3g8KUA_aem_FhwJ2MYRPgu1pTcbz7T9hw&ai=#Echobox=1724694259

21 dagen geleden

Jolie Milou Lizzy

21 dagen geleden

Amber, past ook nog in m'n rijtje.

21 dagen geleden

Onze eerste heet Annelot. Ik vind dat echt een tijdloze naam. Wij zijn er heel blij mee!

21 dagen geleden

Nova, Liva, June, Ava

21 dagen geleden

Wij gaan voor Gina 🥰🩷

21 dagen geleden

Nina, Elise, Daisy, Yentl.

21 dagen geleden

Esmee