50 Reacties

20 dagen geleden

Cato

20 dagen geleden

Laura

20 dagen geleden

Lily 😁

20 dagen geleden

Dank voor alle namen tot nu toe! Een paar die we mooi vinden vallen helaas af ivm vrienden of familie dichtbij die hun dochter al dezelfde naam hebben gegeven (Lotte, Cato, Milou, Nina, Rosalie). Hanna, Josephine of Janne overwegen wij als tweede naam, ivm vernoemen. En Rosie vinden we iets te hip en vooral leuk voor een klein meisje, maar minder voor een volwassen vrouw. Voor nu op de lijst erbij dankzij jullie: Veerle, Floor (of Flore of Floren of Florien ofzo?), Fien en Elise. Meer namen blijven zeker welkom!

20 dagen geleden

Sanne of Tessa

20 dagen geleden

Merijn en Soof

20 dagen geleden

Feline miss?

20 dagen geleden

Oliva vind ik heel mooi!

20 dagen geleden

Pien 😀

20 dagen geleden

Merijn en Liv vind ik leuk. Liv is momenteel wat in de mode, maar is denk ik ook tijdloos en hoor die al langer, ook in films. Janne Liv zou mooi zijn! Met roepnaam Liv dan. Of als 1 naam Janne-Liv ook wel leuk. Ik blijf het grappig vinden hoe Veerle in opmars is in Nederland. Hier is dat echt een oude vrouwen naam. Mijn mama heet ook zo en is in de 60, kan het echt niet anders zien 🙈😅

20 dagen geleden

Jade ♥️

20 dagen geleden

Reactie op Jennifer17

Feline miss?
Ja, vinden we ook heel mooi! Ik moet me er dan alleen overheen gaan zetten dat ik onlangs een hele stomme Feline met ook nog eens vreselijke ouders in de klas had...

20 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Merijn en Liv vind ik leuk. Liv is momenteel wat in de mode, maar is denk i ...
Ja, dat is wel grappig wat je zegt over Veerle. Misschien toch bij Vera houden, al vind ik die naam misschien toch te saai. Of valt dat wel mee?

20 dagen geleden

Liselotte of isabeau

19 dagen geleden

Reactie op Zjanies

Ja, dat is wel grappig wat je zegt over Veerle. Misschien toch bij Vera hou ...
Als je Veerle mooi vindt zou ik me zeker niet laten tegenhouden. Ik lees die naam zo vaak op dit forum. In Vlaanderen denk ik niet dat die snel weer op geboortekaartjes zal staan, maar zo te zien in Nederland wel 😊 Vera is ook leuk!

19 dagen geleden

Madelief

19 dagen geleden

Nina en Merijn? Anders vind ik Vera en Rosa die je al had heel leuk ❤️

18 dagen geleden

Ik dacht nog aan Anouk, die hoor je volgens mij ook niet vaak.

17 dagen geleden

Annabel

17 dagen geleden

Saar Ella Kate Liva Zoey Soof Gigi Rose Vive