34 Reacties

2 maanden geleden

Ik woon in Groningen. 2 KDV hebben plek per juni dus heel fijn! Maar ook 2 waarvan zelfs te wachtlijst vol was 馃檲

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik woon in Groningen. 2 KDV hebben plek per juni dus heel fijn! Maar ook 2 ...
Oke ik ga dus morgen bellen 馃槼

茅茅n maand geleden

Oh wauw. Had ik geschreven dat het geen probleem is in de omgeving 馃ぃ heb antwoord terug van enkele plekken. Januari 2027!!! Ze zitten vol tot mijn kindje de 2e verjaardag viert 馃槸 we hebben het hier niet eens over een grootstad... Heb wel een andere plek gevonden zoals ik daar verwacht had in een aangrenzend dorpje. Konden nog niet meteen zeggen wanneer, maar mag op de wachtlijst en ze waren positief dat er plek zal zijn enkele maanden na de geboorte. Maar de back up die ik mailde 馃槸馃槸馃槸

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

Oh wauw. Had ik geschreven dat het geen probleem is in de omgeving 馃ぃ heb a ...
Mijn hemel zeg! 馃槺馃槺 hopelijk ben je snel aan de beurt in dat aangrenzende dorpje 馃ゲ Wij hebben vandaag een rondleiding gehad en volgende week nog twee op andere kdv's in de buurt. Maar deze eerste was al heel positief. Als het goed is zal er wel plek zijn maar ze kon het niet met zekerheid zeggen

茅茅n maand geleden

Wij hebben gelukkig een gastouder gevonden, waar we vanaf mei vast 1 dag kunnen en oktober 2 dagen. Dus moeten wel wat overbruggen, maar dat is geen probleem. Wachttijd bij kdv in ons dorp is ruim 2 jaar, dus ben blij dat we het zo kunnen regelen

茅茅n maand geleden

Bij de eerste melde ik aan in augustus 2022 kon gerecht in juli 2024 dus heb ik eerst tijdelijk andere plek gezocht en de wachtlijst afgewacht na paar maanden kon die alsnog eerder (februari 2024) ivm andere kinderen die uitvielen. Nu gelijk bij de zwangerschap maar aangemeld en is nu wel plekje wanneer ik het nodig heb

茅茅n maand geleden

We hebben zojuist gehoord dat er plek is voor ons kindje vanaf de gewenste datum 馃コ We hadden graag 2,5 dag gewild, maar dat leek niet meer te kunnen. 2 dagen kon niet vanwege werk van ons beiden en 3 dagen werd bij deze opvang echt te duur. Kregen we dan de rondleiding een mail of we nog interesse hadden. Ik had maar aangegeven dat we graag hadden gewild, maar het voor ons alleen mogelijk is als 2,5 dag toch geregeld kan worden. Nu hebben ze overleg gehad met de manager en willen ze een uitzondering maken 茅n er is dus ook gewoon plek. Wat een opluchting dat het nu geregeld is. Moet nog wel het contract goed lezen en ondertekenen en voor deze zekerheid nog een proefberekening maken voor de kosten. Maar het ziet er positief uit hier 馃コ

茅茅n maand geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang en bij ons in de regio zijn gelukkig geen (lange) wachttijden. Ik werk op de babygroep dus wil nog even goed nadenken of ik onze baby mee ga nemen of toch voor de concurrent ga kiezen 馃ぃ ben nu ruim 15 weken dus heb nog even de tijd

茅茅n maand geleden

Ik zou me vooral op de wachtlijst zetten van de plek waarbij je je het meest fijn voelt, met een eventuele back-up als het probleem echt zo groot is. Er vallen altijd heel veel kindjes uit, omdat mensen zich dus overal inschrijven om zeker te zijn van een plek en daaarna pas echt kiezen 馃 Bij de eerste van ons hadden we op twee KDV鈥檚 ook nog maanden moeten overbruggen toen we ons inschreven en een aantal weken na inschrijving hadden we toch de optie voor beide. Wij hebben toen degene gekozen waar veel meer flexibiliteit was.

茅茅n maand geleden

Reactie op chant28

Ik werk zelf in de kinderopvang en bij ons in de regio zijn gelukkig geen ( ...
Oh wauw jij kan straks gewoon je baby meenemen naar je eigen babygroep als je dat zou willen !? Fijn dat je kan kiezen !

茅茅n maand geleden

Reactie op chant28

Ik werk zelf in de kinderopvang en bij ons in de regio zijn gelukkig geen ( ...
Waar mijn zoontje op het kdv mogen kinderen niet op dezelfde groep als hun moeder, doen ze dat bij jullie wel of moet jij dan op een andere groep op de dagen dat je kindje mee is?

茅茅n maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Oh wauw jij kan straks gewoon je baby meenemen naar je eigen babygroep als ...
Ja klopt! Alleen weet ik niet of dat fijn werken is.. ben bang dat ik haar dan steeds in de gaten ga houden 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Eeneneen

Waar mijn zoontje op het kdv mogen kinderen niet op dezelfde groep als hun ...
Klopt vaak mag het niet, bij ons mag het wel maar ik denk niet dat het fijn werken is voor mezelf.. ik heb erover nagedacht om naar de peuter groep te gaan maar dat wil ik liever niet omdat ik hier op m鈥檔 plek zit. Lastig lastig haha. Denk dat we toch voor een andere opvang gaan gezien het maar om 1 dag gaat, wellicht kan ik haar in nood wel meenemen naar mijn werk als de groep niet vol is

茅茅n maand geleden

Reactie op chant28

Klopt vaak mag het niet, bij ons mag het wel maar ik denk niet dat het fijn ...
Kan ik me voorstellen, is toch lastiger om het los te laten dan (en dat is al lastig als moeder!). Ik zou denk ik ook voor die ene dag misschien een ander kdv kiezen (of kan je misschien voor die ene dag dan op de peutergroep en verder wel de babygroep?). In nood mee kunnen nemen lijkt me dan wel weer heel handig aan je baan! 馃榿