14 Reacties

4 weken geleden
Powerkolven, vaker aanleggen, zorgen dat je voldoende drinkt. Maar daarnaast ook als je je kolf al 3 maand gebruikt het ventiel vervangen. Of andere onderdelen maar dat kan je in de gebruiksaanwijzing terug vinden.

4 weken geleden
Reactie op Motherin2025
Powerkolven, vaker aanleggen, zorgen dat je voldoende drinkt. Maar daarnaas ...
Hoe werkt dat? Powerkolven?

4 weken geleden
https://moedermelknetwerk.nl/kolven-stap-voor-stap/clusterkolven-power-pumping hier staan meerdere manieren! Kan je kijken welke het beste bij jou past.

4 weken geleden
Reactie op Selflovefirst
Hoe werkt dat? Powerkolven?
Powerkolven houdt in: 15 min kolven, 10 min rusten/ pauze, 10 minuten kolven, 10 min rusten/pauze en dan weer 10 minuten kolven. Powerkolven helpt wel echt. Ik slik daarnaast ook boezemvriendjes en dat heeft mijn productie ook verhoogd.

4 weken geleden
Reactie op GeweldigeDuin918991
Powerkolven houdt in: 15 min kolven, 10 min rusten/ pauze, 10 minuten kolve ...
Dit hoeft niet er zijn meerdere manieren van Powerkolven m, dit is inderdaad 1 manier.

4 weken geleden
Reactie op Motherin2025
Dit hoeft niet er zijn meerdere manieren van Powerkolven m, dit is inderdaa ...
Oh dit is de enige manier die ik ken. Wat zijn de andere manieren?

4 weken geleden
Oh dit is de enige manier die ik ken. Wat zijn de andere manieren?
Dat had ik ook gereageerd :) https://moedermelknetwerk.nl/kolven-stap-voor-stap/clusterkolven-power-pumping

4 weken geleden
Reactie op Motherin2025
Wow heeeel duidelijke site, ik ga dr straks voor zitten ❤️ thx

4 weken geleden
Reactie op Selflovefirst
Wow heeeel duidelijke site, ik ga dr straks voor zitten ❤️ thx
De website van la leche league bevat ook veel fijne informatie www.borstvoeding.nl :) maar wat vaak vergeten word bij het kolven is dat vooral het ventiel ook vervangen moet worden 1x per 3 maanden ivm verminderen van vacuĂĽm:)

4 weken geleden
Powerkolven houdt in: 15 min kolven, 10 min rusten/ pauze, 10 minuten kolve ...
Is het dan 15 min per twee borsten? Ik heb een single pump op dit moment. 🥹

4 weken geleden
Om de 2.5 tot 3 uur kolven, gewoon hier echt strikt in zijn. Goed drinken , rusten , en gezond eten. Ik heb een productie van minimaal 1000 ml en kolf ongeveer 7 a 8 keer per dag. Maar ik doneer dan ook moet ik zeggen