7 Reacties
één maand geleden
Hier ook hoor! De gedavhte dat het beginnende weeën zijn komt ook wel eens in me op, maar is echt normaal met dit termijn. Als je veel last hebt kan je misschien eens naar een bekkenfysio gaan? Ik moet nu elke week omdat ik een zwak bekken blijk te hebben en dat de klachten erger maakt. Krampen kunnen ook door het groeien van je baarmoeder zijn, bandenpijn.
één maand geleden
Is de urine ook op de kweek gezet? Bij mij is dat namelijk gedaan en ondanks negatieve blaastontsteking is er uit de kweek toch een infectie boven water gekomen. Een week later moest ik weer urine inleveren maar de infectie was dusdanig gedaald dat een behandeling niet nodig was. Wanneer je zwanger bent is het volgens mij (op basis van mijn ervaring) gebruikelijk dat urine op de kweek wordt gezet. Zowel de huisarts als de gynaecoloog hebben dit zelfde gezegd en gedaan bij mij.
één maand geleden
Hoi hoi, ik heb dit ook, ook het gevoel van spierpijn tussen mn benen ter hoogte van mn kruis. Herken het nog van mn eerste zwangerschap. Als we nog iets verder zijn werd het ook een drukkend gevoel dat ik echt dat al ontsluiting te hebben maar dit bleek niet het geval te zijn.
25 dagen geleden
Reactie op Kim-regenboogbaby
Hoi hoi, ik heb dit ook, ook het gevoel van spierpijn tussen mn benen ter h ...
Dank voor je reactie! Helpend om te lezen dat het herkenbaar is voor anderen 🥹
25 dagen geleden
Reactie op na.a
Is de urine ook op de kweek gezet? Bij mij is dat namelijk gedaan en ondank ...
Dank voor jouw reactie! Nee de urine is niet op kweek gezet, ik ben toch uit voorzorg maar aan de cranberrysap en camillethee gegaan en houd het even goed in de gaten. Anders zal ik mij zeker met deze informatie opnieuw bij de HA melden, dus dank voor de tip!
25 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Hier ook hoor! De gedavhte dat het beginnende weeën zijn komt ook wel eens ...
Pfoe ik verklaarde mezelf al voor gek, maar daar was ik inderdaad ook ff bang voor 🥹
Dank voor je reactie in ieder geval, de verloskundige refereerde ook naar de bandenpijn. Ik was nog niet echt bekend met klachten dus schrok er vooral even van denk ik!
25 dagen geleden
Hier ook een soort spierpijn in m’n buik en steken in onderrug. Vanochtend in bad gegaan met epsom zout en dat was fijn. Ik zit ook aan t begin van m’n derde trimester