7 Reacties
11 uur geleden
Altijd ff een blaasontsteking uitsluiten :) en verder toch even in de gaten houden of je er een regelmaat in kan ontdekken, zeker als het komt en gaat, en als je het niet vertrouwt gewoon lekker je vk bellen. Mijn ervaring leert niet altijd maar blijven denken “zal er wel bij horen” :)
3 uur geleden
Ik heb hier toevallig afgelopen week contact over gehad met mijn verloskundige, want ik had precies hetzelfde!
Zij gaf aan dat het gewone bandenpijn kon zijn, maar zoals hieronder wordt gezegd is het altijd slim om even een check op blaasontsteking te doen. In mijn geval was het indalingspijn, want bij de controle bleek dat mijn baby al met zijn hoofdje aan het zakken was in mijn bekken (dit kan blijkbaar in fases gebeuren). Ik ben 29 weken zwanger dus dat is aan de vroege kant, maar kan dus wel! Wel kleinere kans dat het dat is, maar bij mij voelde deze pijn zo anders, veel meer als menstruatie dan bandenpijn.
Als je inderdaad regelmaat voelt in de krampen zou ik je verloskundige bellen. Mijne benadrukte dat ik altijd mag bellen, vinden ze alleen maar fijn!