20 Reacties

2 maanden geleden

Same here! Al vanaf 4+5 weken dagelijks wat krampen. Ene dag meer dan de ander en vaak is het in de avond wat heviger dan overdag (waarschijnlijk door vermoeidheid). Verloskundige heeft aangegeven dat dit volledig normaal is! Ik zit nu op 5+4 en met 7wk eerste echo :)

2 maanden geleden

Reactie op Febr2025

Same here! Al vanaf 4+5 weken dagelijks wat krampen. Ene dag meer dan de an ...
Pff erg onzeker he.. Ik heb inderdaad ook even gebeld en die van mij geeft ook aan dat het niet gek is omdat er van alles gebeurt van binnen. Maar toch vind ik het onzeker haha. Ik ben blij als ik de eerste echo heb gehad waarop te zien is dat alles goed is 🤞🏼

2 maanden geleden

Hier ook zo´n zeurige krampen en is normaal.

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 5 weken en heb iedere dag lichte krampen inderdaad gister echt even een heftige kramp word er inderdaad ook meteen onzeker van geen bloedverlies en nog positive testen eerste echo 16 juli. Zijn echt mega zenuwslopende dagen zo hè!! ♥️

2 maanden geleden

Als ik hier in de groep op 'kramp' zoek, zie ik meerdere berichten waar diegene 5+1/2 dagen zwanger zijn en hier last van hebben. Ik zelf ook vanaf 5+1. Denk dat we nu echt gaan merken dat er iets groeit. Is heel normaal:)

2 maanden geleden

Ik was gister precies 5 weken en vannacht kreeg ik krampen en nu ook zo n menstruatie gevoel. Begon al meteen te stressen dus ben opgelucht om te lezen dat meer dit ervaren

2 maanden geleden

Vandaag 6 weken en heb afgelopen week ook veel menstruatie achtige krampen gehad. Vooral de avonden en in bed. Alsof het lichaam extra hard werkt als je rust. Het is allemaal ook zo spanning en onzeker. Ben ook enorm toe aan de echo 5 juli, eindelijk weten hoe het is.

2 maanden geleden

Ik had gisteravond met 5 weken ook ineens steekjes en krampen, nu is het weer weg. 😊

2 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Ik ben vandaag 5 weken en heb iedere dag lichte krampen inderdaad gister ec ...
Pff ik snap dat je erg onzeker er van wordt.. Ik kan ook niet wachten tot wij de 1e echo hebben gehad. Wat duurt dat dan vreselijk lang he😩❤️

2 maanden geleden

Reactie op Fier

Als ik hier in de groep op 'kramp' zoek, zie ik meerdere berichten waar die ...
Ik denk ook dat het normaal is als ik iedereen hun reactie zo lees. Toch even fijn om ook van anderen te horen dat die er ook last van hebben en ik niet de enige ben 🙈😊

2 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

Vandaag 6 weken en heb afgelopen week ook veel menstruatie achtige krampen ...
Dat snap ik echt helemaal.. Nog een paar dagen en dan heb jij eindelijk je echo 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Ik had gisteravond met 5 weken ook ineens steekjes en krampen, nu is het we ...
Bij mij gaat het ook op en af, fijn om te weten dat meer mensen last hebben hiervan.. Ookal is het erg vervelend

2 maanden geleden

Dit is precies het topic wat ik op dit moment zocht! Ben nu +-6 weken zwanger en sinds gisteren helemaal onderin m’n buik, thv m’n blaas menstruatieachtige krampen. Herkent iemand ook het ‘zware’ gevoel die ik daar voel?

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Dit is precies het topic wat ik op dit moment zocht! Ben nu +-6 weken zwang ...
De menstruatie achtige krampen herken ik wel. Het zware gevoel onderin mijn buik niet. Een vriendin van mij die een tijdje geleden zwanger was heb ik dat wel meermaals horen zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Dit is precies het topic wat ik op dit moment zocht! Ben nu +-6 weken zwang ...
Ik herken het. Dit heb ik al sinds 4 weken ongeveer. Soms trekt het even weg en dan is het weer terug. Schijnt normaal te zijn

2 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

De menstruatie achtige krampen herken ik wel. Het zware gevoel onderin mijn ...
Is die zwangerschap goed gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op Miesvdv

Ik herken het. Dit heb ik al sinds 4 weken ongeveer. Soms trekt het even we ...
Wat fijn om te lezen… Ik heb er best wel zorgen om. Alsof er ieder moment een menstruatie kan komen. Ik ga me maar vasthouden aan de berichten hier en dat het erbij hoort!

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Wat fijn om te lezen… Ik heb er best wel zorgen om. Alsof er ieder moment e ...
Zo voelt dat bij mij af en toe ook. Vandaag de verloskundige gesproken en het schijnt normaal te zijn. Tenzij de pijn echt heftig word en er bloed bij komt, dan moet je natuurlijk aan de bel trekken!

2 maanden geleden

Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap en bij deze ook! Echt van die krampen heel laag, soms wat erger, soms wat minder. Is compleet normaal (kan zelfs gewoon aan je spieren liggen, spierpijn)

2 maanden geleden

Jep, hier ook! Vooral vanaf vandaag heb ik meer last van. Opvallend vaak aan de zelfde kant steeds een kort stekend gevoel. Ik kan het me van vorige zwangerschappen alleen nog maar vaag herinneren. Dat ik het beginstadium van de zwangerschap qua buikkrampen op een ongesteldheid ‘in aantocht’ voelde lijken. Zo verwarrend allemaal. Fingers crossed en hopen op goeie echo’s! Ik ben ook 19 juli aan de beurt. Ben dan 9 weken.