8 Reacties

één maand geleden

Oohh zo herkenbaar. Niet zo heftig als bij jou🤭. Maar ik merk dat het de laatste dagen ook ff wat minder gaat. Super doodmoe, prikkelbaar(m'n vriend zegt steeds dat ik niet zo moet snauwen🫣), ik kan janken om de kleinste dingen.... En dan de warmte die de komende dagen voorspeld is, gaat me ook niet helpen denk ik zo (kan door m'n brandwonden m'n warmte niet kwijt en das zowel lichamelijk als mentaal geen pretje) Stress kan idd een trigger zijn, hopelijk wordt dat snel wat minder of kun je af en toe uit de stressvolle situatie stappen. Dikke knuf voor jou😘

één maand geleden

Ik heb net weer overgegeven. Ik dacht dat het nu wel klaar was. Mensen zijn me zat om me geklaag. Ik moet positiever zijn en dat ben ik wel altijd. Maar dit eerste trimester lukt mij dat gewoon niet. Ik ben verzwakt, uitgeput en kotsmisselijk. Heel de tijd die vieze smaak, amper kunnen variëren in eten en heel erg moe. Mijn lichaam is op en dat heeft effect om mijn mentale gesteldheid. Ik hoop echt dat ik snel weer een beetje kan leven. Ik mis het 😭. Ik ben zo blij dat ik zwanger ben maar ik voel me zo kut fysiek dat het mentaal effect heeft. Dat ik ga denken had ik dit wel moeten doen en dan ga ik weer huilen dat ik zo over mijn eigen baby denk. Hij/zij verdient het niet om een niet blije mama te hebben. En ik voel me zo schuldig straks is er echt iets met mijn baby of krijg ik een miskraam en dan breekt helemaal mijn hart want het echt al geliefd. 😭😭😭😭

één maand geleden

Ik herken dit ook, De laatste 2 weken was ik zo ontzettend ziek, ik ben al sinds week 6 ziek, maar had toen denk ik mijn hoogtepunt. Door al dat ziek zijn, geen energie, prikkelbaar, moe van al dat misselijk zijn. Wordt er soms ook emotioneel van! Het moe van je zo moe voelen en niks kunnen. Hunkeren naar dagen dat het beter gaat... Bekijk het met de dag.. het is niet voor altijd. Je mag je zeker verdrietig voelen het hoort er allemaal bij, de beloning komt er aan! Daar denk ik aan. X

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Oohh zo herkenbaar. Niet zo heftig als bij jou🤭. Maar ik merk dat het de ...
Aah, vervelend he! Hormonen hormonen 😩gek he, hoe we veranderen tijdens een zwangerschap. Merk dat, dat ook veel invloed heeft op hoe ik me voel, er gebeurd veel. Och ja! Het wordt warm inderdaad. Oh dat is heel vervelend, ik zou als het kan, thuis een koel plekje opzoeken. Zodat je niet te veel van de zon/warmte mee krijgt, hopelijk trekt de warmte gauw weer weg! Ja, heb eigenlijk al een week ‘ruzie’ met m’n partner. Hij probeert het wel goed te maken met bloemen/lief kaartje, maar ik ben er eventjes klaar mee. We communiceren maar minimaal, gelukkig geen schreeuwende ruzie. Maar merk dat ik me totaal van hem afsluit. Komt ook wel echt door wat er gebeurd is, maar de hormonen spelen ook een grote rol. Hele dikke knuffel terug🥰

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb net weer overgegeven. Ik dacht dat het nu wel klaar was. Mensen zijn ...
Ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Het is zo’n dubbel gevoel, ik moest ook even denken; wil zo graag meer kindjes.. maar hoe ga ik dat zo doen😭dit trek ik niet eens. Hopelijk zijn het de hormonen. En hopelijk trekt het allemaal snel weg voor ons en kunnen we inderdaad gewoon weer leven❤️

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Ik herken dit ook, De laatste 2 weken was ik zo ontzettend ziek, ik ben a ...
Ja! Daar houd ik me ook aan vast, elke dag is weer anders en we doen het voor een goed doel! Hopelijk voelen we ons gauw weer wat beter!❤️

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Het is zo’n dubbel gevoel, ik moest ...
Nou ik zal je wat zeggen je vergeet het. Dit is mijn tweede zwangerschap de eerste was nog heftiger ik zat na zoveel weken misselijkheid en overgeven te huilen op de wc en dacht als dit een miskraam wordt hoef ik nooit meer mama te worden. Mijn lichaam kan het niet aan. Na een paar weken ging het beter. Mijn zoontje was geboren en 1,5 jaar later dacht ik. Ik was helemaal niet beroerd zat alleen maar tussen mijn oren. Yeah right vanaf 6+2 pure ellende. Nu 12+1 ik hoop dat ik heel snel weer de oude ben want vandaag heb ik echt een baaldag 😭. Zo misselijk en huilen en kokhalzen.

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Ja! Daar houd ik me ook aan vast, elke dag is weer anders en we doen het vo ...
Dat hoop ik ook! Maar onthoud, je bent zeker niet alleen!