35 Reacties

4 maanden geleden

Ook geen bloed in maandverband verder..

4 maanden geleden

Hoi Shar, ik ben 4 weken zwanger en maak sinds gister hetzelfde mee wat jij beschrijft. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Je durft bijna niet meer naar het toilet. Hopelijk voor ons beide gewoon een geknapt vaatje inderdaad!!

4 maanden geleden

Reactie op Monique djfjfj

Hoi Shar, ik ben 4 weken zwanger en maak sinds gister hetzelfde mee wat jij ...
Helemaal niet leuk en zo verdrietig.. ben benauwd om de nacht in te gaan ook omdat het gewoon aankijken is.. gek he hoe het lichaam werkt.. sterkte jij ook 🤍

4 maanden geleden

Reactie op shar3099

Helemaal niet leuk en zo verdrietig.. ben benauwd om de nacht in te gaan oo ...
Positieve gedachten houden!!

4 maanden geleden

Ik ook opeens bloedverlies. Zit nu op 6 weken :( heb eerder 2 miskramen gehad , maar ook 3 goede zwangerschappen. Met allemaal bloedverlies. Het is 50 /50 als je meer bloedverlies en krampen krijgt kan het een miskraam worden. Maar als bloedingen stabiel blijven en af en aan, hoeft het dus niet. Onzeker en rot voel ik me wel. Maar ja, je hebt het niet in de hand...

4 maanden geleden

Hai dames, ik ben nu 7+2. Ik heb dit inmiddels nu al 3x aan de hand gehad vanaf week 5. De oorzaak bij mij is harde ontlasting. Deze week de eerste echo gehad en gelukkig geen gekke dingen gezien. Arts gaf aan dat er niks aan de hand was en ik me geen zorgen hoef te maken. Ik hoop dat dit een beetje gerust stelt mocht dit bij jullie ook het geval zijn😉 iig sterkte vannacht en ik hoop dat alles goed gaat!

4 maanden geleden

Reactie op Kenzah

Ik ook opeens bloedverlies. Zit nu op 6 weken :( heb eerder 2 miskramen g ...
Oh wat verdrietig.. 🙏🏻 Ergens probeer ik te denken dat het ook “normaal” kan zijn maarja.. 😢

4 maanden geleden

Lieverd er is geen pijl aan vast te trekken. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zo zo zoo vaak gebloed. Daardoor vaak ook s'nachts langs geweest bij de vk. Nooit hebben ze een reden kunnen vinden alles was altijd in orde met de baby. Ook heb ik haar voldragen en is ze gezond ter wereld gekomen. Ik begrijp dat het dood eng is, maar ik wou mijn ervaring met je delen. Zodat je weet dat het ook positief kan uitvallen. Ik had er overigens soms wel krampen bij.

4 maanden geleden

Reactie op imamommy

Lieverd er is geen pijl aan vast te trekken. Ik heb tijdens mijn vorige zwa ...
Zo blij dat jij reageert. Dit kindje is zo gewenst en zo geliefd mijn hart breekt al in stukjes als ik eraan denk. Het is voor nu in ieder geval gestopt en ik bid dat dit zo blijven mag.. 💗 Dankjewel voor je lieve reactie. Dit heb ik ZO nodig..

4 maanden geleden

Reactie op Kimmie237

Hai dames, ik ben nu 7+2. Ik heb dit inmiddels nu al 3x aan de hand gehad v ...
Oh wat spannend zeg.. ik heb dunne ontlasting dus dat is het denk ik niet. Maar we wachten af. Voor nu is het gestopt 🙏🏻🤍

4 maanden geleden

Reactie op shar3099

Zo blij dat jij reageert. Dit kindje is zo gewenst en zo geliefd mijn hart ...
Ik denk aan je! En hoe stom het ook klinkt.. een zwangerschap is altijd de hele zwangerschap spannend en risicovol. Je bent nooit in de 'safe zone'. Hiermee wil ik je echt niet bang maken absoluut niet, het enige wat ik wil zeggen hiermee is dat je het niet in de hand hebt. Je kan er niks aan doen om te garanderen dat je een gezonde zwangerschap krijgt en ook kan je er niks aan doen als het anders loopt en dit geld uiteraard voor iedereen. Maar weet dat het niet altijd betekent dat het fout afloopt! Die van mij is ondertussen 9 maanden en ontwikkelt zich zoals het hoort. En ik mocht dan wel bij de vk langskomen ook op de gekste tijdens, ze doen dan geen echo maar luisteren naar het hartje. En dat is heel geruststellend wellicht kan je dat ook laten doen. Ik zou je niet adviseren met een doppler aan de slag te gaan, het is zelf lastig de juiste hartslag te vinden. Daar kan je dan weer paniek van krijgen en dan maak je jezelf helemaal gek. Alles wat er in je leven gebeurt staat al geschreven. Ik heb ook echt me ogen uit me kop gejankt iedere keer, denkende dat het dat moment fout liep. Daar heb ik zo een spijt van dat bracht alleen maar stress mee. Probeer rustig aan te doen en bekijk het met de dag. En zoiezo altijd bellen als je het niet vertrouwt, het niet meer weet of advies nodig hebt. Ze hebben ook liever dat je te vaak dan te weinig belt ♥️

4 maanden geleden

Reactie op imamommy

Ik denk aan je! En hoe stom het ook klinkt.. een zwangerschap is altijd de ...
💗💗💗💗🙏🏻 dankjewel!

4 maanden geleden

Ik had het bij een week of 20 zwangerschap. Bleek een geknapt vaatje door een niesbui 🙃. Niks aan de hand, ze is nu 2 jaar! Neem een dikke kop kamillethee, ga rustig slapen, en hoop op het beste. Je hebt (helaas) niet zelf in de hand wat er gaat gebeuren, het enige wat je kunt doen is zorgen dat je niet teveel stress ervaart door dit soort dingen. Veel sterkte, hopelijk komt het goed!

4 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Ik had het bij een week of 20 zwangerschap. Bleek een geknapt vaatje door e ...
Oooh pff bizar he dat zoiets dan kan gebeuren om zo iets kleins.. we kijken voetbal nog af en dan inderdaad naar bed! Voor nu is het bloeden gestopt 🙏🏻🧡

4 maanden geleden

✨🙏🏻

4 maanden geleden

Zoals de vk idd zegt, het is 50/50. Om je hopelijk wat moed te geven, tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zo vaak gebloed tijdens het eerste trimester. Heb in die periode meer echo's gehad dan de meesten gedurende hun hele zwangerschap. Nooit een oorzaak gevonden en er ligt mu een lief meisje in bed te slapen. Ik duim voor jullie 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Ina33

Zoals de vk idd zegt, het is 50/50. Om je hopelijk wat moed te geven, tijde ...
Oh wat fijn om te horen 🤍 Ik ga zo naar bed. Voor nu is het bloeden vrij snel gestopt.. ik hoop op een rustige nacht zonder angst.

4 maanden geleden

Ik maak nu ook het zelfde mee. Schrik me rot. Voel beetje licht mijn onderrug ook…. Maar sta nu ook helemaal aan….

4 maanden geleden

Update: het heeft niet doorgezet en toen ik er om half 7 achter kwam dat ik bloed had kwam er niks meer bij en is het daarna gestopt.

4 maanden geleden

Reactie op shar3099

Update: het heeft niet doorgezet en toen ik er om half 7 achter kwam dat ik ...
Wat goed om te lezen!! Nu kun je lekker van je weekend genieten! ☺️