91 Reacties

3 maanden geleden

Hoe doen jullie dit met je werk, ik moest vd week bij ziekmelden voor migraine en mag nu natuurlijk geen medicijnen nemen. Is dit een reden om het wellicht eerder te vertellen aan je baas? Zodat die spanning er ook af is?

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Hoe doen jullie dit met je werk, ik moest vd week bij ziekmelden voor migra ...
Ik denk dat als je dat fijn vind je dat gewoon moet doen. Als mijn aanvallen toenemen of ik me vaak moet ziekmelden ga ik dat iig wel doen, gewoon om inderdaad de druk er wat af te halen.

3 maanden geleden

Reactie op thegeek

Ik denk dat als je dat fijn vind je dat gewoon moet doen. Als mijn aanvalle ...
Bedankt voor je reactie, doet me goed om even van een "lot" genoot te horen

3 maanden geleden

Ik heb nu 2 middagen achter elkaar hoofdpijn en ik merk wel dat ik er meer last van heb dan als ik normaal hoofdpijn heb. Meer een stekerige pijn misselijk (overgeven) en heel erg moe soms val ik in slaap en wordt ik later wakker met de zelfde pijn. Normaal gezien zou slapen helpen maar nu niet

3 maanden geleden

Hoihoi, hier helaas elke week een flinke migraine aanval waarbij ik ook zoveel paniek voel want hoe ga ik dit nog een half jaar volhouden?? Help ik heb mental support nodig.

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Hoihoi, hier helaas elke week een flinke migraine aanval waarbij ik ook zov ...
Wat vervelend zeg!! Ik heb zelf zondag ook weer een aanval gehad, ontzettend balen en ook vervelend dat je dan je medicatie niet kan/mag nemen he? Fijn dat ik me niet ziek hoefde te melden, maar wel je halve weekend weg helaas… hopelijk wordt het na het eerste trimester beter!! Daar moeten we maar voor duimen!

3 maanden geleden

Ik had gister hoofdpijn op het werk en toen ik bijna thuis was (moet een uur rijden) begon een spier achterin mijn nek te trekken. Drinken, hoofd draaien en praten doet vrij zeer. Dan trekt die spier samen en normaal met zo’n migraine aanval na slapen trekt het weg. Nu helaas ook niet 😕

3 maanden geleden

Even een tipje van mij! Ik heb al dagen op en af migraine aanvallen en ben nu 7+2 mag je helaas geen medicijnen die ik normaal gesproken neem maar vandaag heb ik tijdens mijn aanval met oortjes in uren lang "binaural beats" geluisterd via spotify.. heel fijn rustgevend en daarmij was de pijn echt dragelijker. Proberen waard zou ik zeggen in deze tijden 😅

3 maanden geleden

Hier helaas weer een aanval….zo vreemd dat het zoveel meer is dan bij mijn eerste zwangerschap. Snap daar niets van. Zijn er meer mensen die dat herkennen?

3 maanden geleden

Helaas vanmorgen rond 5 uur met 9 weken mijn tweede aanval gehad. Mijn vorige aanval was 2 maanden terug. (Met aura) normaal gesproken zit er meestal 1,5-2 jaar tussen de aanvallen. Dit is voor mijn doen best wel kort op elkaar. Ben als de dood dat de aanvallen toenemen. 😭

3 maanden geleden

Reactie op Mina2002

Helaas vanmorgen rond 5 uur met 9 weken mijn tweede aanval gehad. Mijn vori ...
Heb je normaal altijd met aura? Of nu opeens tijdens de zwangerschap? Mijn aanvallen nemen nu dus ook echt toe, heb nu al 4 aanvallen gehad in 6 weken🥲 kut he… je kan er ook zo weinig mee

3 maanden geleden

Reactie op thegeek

Heb je normaal altijd met aura? Of nu opeens tijdens de zwangerschap? Mijn ...
Helaas wel 😅 4 in 6 weken zijn er al weer 4 te veel 😮‍💨 soms krijg ik ook gewoon hoofdpijn maar dat tel ik niet mee als migraine. Het komt ook altijd op de meest onvoorspelbare momenten..

3 maanden geleden

Ik heb er mijn vorige zwangerschap wel last van gehad, en kreeg er toen ook aura’s bij, iets wat ik normaliter niet had. Nu tweede zwangerschap 7+3 en nog geen aanval gehad, verwacht m eerlijk gezegd ook niet meer.

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ik heb er mijn vorige zwangerschap wel last van gehad, en kreeg er toen ook ...
Hoop dat je gelijk hebt. Mijn vorige zwangerschap kwam de eerste aanval ook ‘pas’ met 12 weken. Dus het is allemaal erg onvoorspelbaar

3 maanden geleden

Pff ik zie het even niet meer zitten, afgelopen 3 dagen 4 aanvallen gehad… hoe kom ik hier doorheen? Zo kan ik niet eens werken…als dit de hele zwangerschap duurt, dat houd ik niet vol. Heb nog een kleintje van 1 jaar rondlopen…😣😔

3 maanden geleden

Reactie op thegeek

Pff ik zie het even niet meer zitten, afgelopen 3 dagen 4 aanvallen gehad… ...
Ah ik voel je zo! Ik heb het besproken op mijn werk ondertussen. Gezondheid en mijn lichaam voorop! Dan maar wat vaker ziek, hopelijk voor ons is het alleen in het 1e trimester

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Ah ik voel je zo! Ik heb het besproken op mijn werk ondertussen. Gezondheid ...
Pff wat een drama he! Hoe is het afgelopen dagen bij jou gegaan? Denk je dat die rust al wat doet? Hoop zo dat dit met een paar weken een stuk minder is 🤞🏻!!

3 maanden geleden

Reactie op thegeek

Pff ik zie het even niet meer zitten, afgelopen 3 dagen 4 aanvallen gehad… ...
Weet je zeker dat het migraine is? Ik had namelijk het zelfde en uiteindelijk bleek het spannings hoofdpijn te zijn mijn nek en schouders zitten helemaal vast . Nu krijg ik fisio en hoop dat het beter gaat. Ik merk ook als ik warm douche dat mijn spieren ontspannen en de hoofdpijn verdwijnt

3 maanden geleden

Ik heb sinds kleins af aan migraine en sinds een paar jaar chronisch geconstateerd. Hiervoor slikte ik medicatie en had ik injecties. Helaas mag ik dit allemaal niet meer gebruiken en heb ik al 2 weken elke dag hoofdpijn tot migraine aanvallen. Paracetamol doet niks 😮‍💨🥺

3 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Weet je zeker dat het migraine is? Ik had namelijk het zelfde en uiteindel ...
Ik kan me niet voorstellen dat het vanuit de nek komt eigenlijk. Het begint ook met aura’s, denk niet dat dat is als het vanuit de nek komt. Welke klachten heb jij dan? Ook aura’s?