91 Reacties

één maand geleden

Reactie op thegeek

Nog steeds zoveel last dus? Wat naar! Naproxen wel wat geholpen in de tusse ...
Woensdag 11 september een aanval en gisteren en vandaag weer. Ik neem die naproxen echt pas als ik niet de deur uit kan. Gisteren voor het eerst genomen, hielp wel meteen,n

één maand geleden

Reactie op thegeek

Ik werk nog steeds halve dagen, bedrijfsarts vind alles goed. Dus ik blijf ...
Slecht, elke week sws een aanval van 2,3 dagen.. en daarna bijkomen en dan miss 1/2 goede dagen en dan weer volgende aanval. Gyn afspraak gehad maar die gaf aan te overleggen met de neuroloog (wrm had je dat nog niet gedaan????) dusja ik voel alsof ik er zelf echt aan onderdoor ga en zo kapot elke keer. Donderdag spreek ik de gyn weer

één maand geleden

Reactie op Mm222

Slecht, elke week sws een aanval van 2,3 dagen.. en daarna bijkomen en dan ...
Jeetje wat klote zeg! Ik heb het met je te doen… hopelijk wordt het nog beter de komende tijd 🤞🏻 ontzettend irritant en frustrerend dat de gyn niet al overlegd had, lekker voorbereid….

één maand geleden

Reactie op Mm222

Slecht, elke week sws een aanval van 2,3 dagen.. en daarna bijkomen en dan ...
Gek dat ze bij jou niks heeft gezegd over naproxen...

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Gek dat ze bij jou niks heeft gezegd over naproxen...
Nee, maar ik nam altijd voor mijn zwangerschap wel naproxen maar dat hielp ook niet altijd geweldig hoor.. helaas.

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Gek dat ze bij jou niks heeft gezegd over naproxen...
Ik slik dus Sumatriptan soms en dagelijkse kuur van soort asprine via de gynaecoloog en neuroloog. Donderdag heb ik weer een gesprek over hoe nu verder

één maand geleden

Reactie op thegeek

Jeetje wat klote zeg! Ik heb het met je te doen… hopelijk wordt het nog bet ...
Ja zooo frustrerend want elke week is het weer ellende.. maargoed elke week is ook weer dichterbij het einde

één maand geleden

Reactie op Mm222

Ik slik dus Sumatriptan soms en dagelijkse kuur van soort asprine via de gy ...
Aaah zo. Ja sumatriptan reageerde ik helemaaaaal niet goed op

één maand geleden

Reactie op Mm222

Ja zooo frustrerend want elke week is het weer ellende.. maargoed elke week ...
Ik heb ook wel de angst als ik maar een beetje migraine voel dat ik denk: oh nee niet weer een aanval en hopelijk duurt het niet lang

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Aaah zo. Ja sumatriptan reageerde ik helemaaaaal niet goed op
Ohhh wat dan? Ik neem sowieso al sinds mijn 18e de injecties van sumatriptan dus mijn lichaam is er denk ik beetje aan gewend. Ik mis nog elke dag mn injecties haha

één maand geleden

Reactie op Mm222

Ohhh wat dan? Ik neem sowieso al sinds mijn 18e de injecties van sumatripta ...
Ik had 1 tablet genomen, ik werd er heel misselijk en duf van. Uiteindelijk ook moeten overgeven. En de pijn werd er niet minder van. Niks voor mij dus