3 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben vooral heel onhandig met dingen op het moment. Stoot tegen dingen aan, laat dingen vallen... Maar ik weet niet of dat vergelijkbaar is. Ik zou ook mogelijk gewoon een beetje hieper de pieper kunnen zijn van het nieuws... 😅 Veel succes gewenst met de vermoeidheid en de frustratie enzo

3 maanden geleden

Oh dit herken ik zo goed, op mijn werk merkte ik dus al een paar weken geleden dat ik zoveel fouten maakte, veel dingen vergeet. Van het weekend hadden we een feest van vrienden en een koppel heeft een zoontje we waren in gesprek en was gewoon het naam van dat kindje vergeten en kon er ook gewoon echt niet op komen. Ik voelde me zo stom. Toen wist ik trouwens nog niet dat ik zwanger was en dat was ook de rede dat ik dacht ik ga toch maar eens een testje doen🙈🙈

één maand geleden

Ik heb hetzelfde... Zo erg zelfs dat ik op 9w een accident heb veroorzaakt. Ik heb het gevoel dat ik mezelf niet meer ben en mijn brein uitschakelt! Heb sindsdien niet meer durven rijden en voel me echt ellendig heel de dag door... Dit was de laatste rit naar huis voor mijn verlof.. nog 1 week verlof en ik kijk er echt tegenop om terug te gaan werken... Geen idee of ik dan oke ga zijn om terug in de auto te zitten en weel voltijds te werken 😭 dit is echt niet zo leuk als sommige doen lijken