6 Reacties

3 maanden geleden

Dit kan twee kanten op, maar volgens mij is je vruchtje goed genoeg beschermd hiervoor. Zolang jij geen pijn/krampen hebt en geen bloed verlies zou ik me niet te druk maken. Mocht je echt in de stress zijn zou je eventueel je verloskundige kunnen bellen voor de zekerheid.

3 maanden geleden

Je kan altijd bellen coor je eigen gevoel en even vragen of het kwaad kan. Ik heb ook een dochter van 3 jaar die hele tijd haha lomp op me klimt en doet. Maar bedenk dat ze heel wat kunnen hebben en nu nog mega klein zijn. Zelfs tijdens de meeste auto ongelukken gaat een zwangerschap goed .

3 maanden geleden

Je vruchtje zit echt nog wel diep genoeg in je lichaam om hiet helemaal niets van gemerkt te hebben. Je kan altijd even je verloskundige bellen voor geruststelling.

3 maanden geleden

Het is ook veilig om op je buik slapen, en het gewicht dat er dan op je baarmoeder steunt is ook niet niks. Het vruchtje zit heel goed beschermd en kan meer aan dan je denkt!

3 maanden geleden

Reactie op JohannaLinda

Het is ook veilig om op je buik slapen, en het gewicht dat er dan op je baa ...
Om hieraan toe te voegen: een vroege miskraam gebeurt bijna altijd door een foutje in de celdeling, wat al is ontstaan toen de eicel en zaadcel elkaar tegenkwamen. ‘Gewoon’ dikke pech dus, en iets wat je op geen manier had kunnen voorkomen. Het vruchtje had dan nooit een kindje kunnen worden en je lichaam reageert daar op door het af te stoten (de miskraam). Hoe moeilijk het ook is, probeer jezelf geen verwijten te maken voor je vorige miskraam of in angst te leven voor een volgende miskraam

3 maanden geleden

Update: omdat ik niet tot rust kon komen hebben we vanmiddag een afspraak gehad met een echo. Alles ziet er goed uit en we hebben zelfs het hartje gehoord.