8 Reacties

3 weken geleden

Jupp. Hier ook zoontje die nog niet kan zitten,, tijgeren of kruipen. Wij krijgen er fysiobegeleiding voor met oefeningen. Bij onze zoon ligt het aan onderontwikkelde buikspieren en te sterke, overgecomposeerde rug, nek, arm, been spieren. Om te voorkomen dat het nog veel langer duurt en daarmee ook zijn frustratie van niet kunnen zitten etc. hopen we het hiermee te bevorderen. Ik dacht hij is laat..het komt wel..maar het heeft bij hem blijkbaar toch een oorzaak.

3 weken geleden

Mijn zoon kan wel van lig naar zit maar doet dan weer totaal geen moeite en poging tot kruipen, ik denk dat hij het kruipen ook gaat over slaan.

3 weken geleden

Ons zoontje kan ook nog niet zelfstandig zitten, kruipen en vooruit tijgeren. Hij kan wel achteruit tijgeren en rond draaien. Ieder zijn eigen tempo.

gisteren

Ons zoontje van 11 maanden kan heel goed tijgeren, maar zie ik de komende tijd echt nog niet gaan kruipen of zichzelf optrekken.. begin me er een beetje zorgen om te maken. Verder een enorm blije actieve baby. Meer die dit herkennen?

gisteren

Reactie op ES2502

Ons zoontje van 11 maanden kan heel goed tijgeren, maar zie ik de komende t ...
Zeker.. nog niet zelfstandig zitten, niet kruipen of optrekken (bij lange na niet). Ik probeer me maar te vertellen dat ieder kindje zich op een eigen tempo ontwikkeld, maar soms vraag ik me ook wel af of er een oorzaak is waarom ze dit nog niet kan..

gisteren

Hier alleen tijgeren. Maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan kruipen of optrekken 馃槅. Luie donder.

gisteren

Hier ook alleen tijgeren. Kan goed zitten, maar niet zelfstandig tot zit komen. Zakt snel door haar beentjes als we haar op haar voeten zetten, is daar volgens mij echt nog niet aan toe. Onze oudste liep nu al bijna, ze ontwikkelen zich echt heel verschillend.

gisteren

Hier ook meisje, wij krijgen ook fysio, bij haar is haar hypermobiliteit de oorzaak waardoor alles wat later komt. Maar inmiddels komt ze van de lig zelfstandig in de zit. Tijgeren alleen achteruit..... Wel al verzoeken om zich op te trekken. Maar verwacht dat ze nu als speer gaat.... Ze heeft er zichtbaar veel plezier in de wereld een verdieping hoger te kunnen observeren 馃槀