7 Reacties

4 maanden geleden

Hoe ver ben je nu? Ik heb namelijk zelf sowieso nog weinig klachten, behalve soms wat krampjes en iets minder eetlust 😅 kan volgens mij per dag echt wel verschillen hoeveel last je er van hebt! Zou me als ik jou was niet perse zorgen maken als je minder klachten hebt, maar er juist even van genieten 🙈

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Hoe ver ben je nu? Ik heb namelijk zelf sowieso nog weinig klachten, behal ...
Ik ben vandaag precies 6 weken. Ik weet niet, het is gewoon erg spannend.... Sommige dingen stinken, ik heb wel krampen. Ik weet niet, ik ben er niet zo gerust op.

4 maanden geleden

Ja spannend is het inderdaad! Dat heb ik ook wel 😅 Ik probeer mezelf gerust te stellen door mezelf te vertellen dat ik zolang ik geen bloed verlies de kans groot is dat het goed gaat, en verder kunnen we helaas niet anders dan afwachten tot de echo 😅 Anders als je je echt zorgen maakt even de verloskundige bellen?

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ja spannend is het inderdaad! Dat heb ik ook wel 😅 Ik probeer mezelf geru ...
Ik heb woensdag de echo. Dus we moeten echt nog even een paar dagen wachten. Ik hoop echt dat het goed gaat.....

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb woensdag de echo. Dus we moeten echt nog even een paar dagen wachten ...
Oh gelukkig is dat bijna! Hopen op goed nieuws 🍀

4 maanden geleden

De minder kwaaltjes hebben plaatsgemaakt voor heftige misselijkheid. Ik zat net in de auto en dacht waarom koos ik ook alweer voor een zwangerschap. #zooomisselijm

4 maanden geleden

Ik heb helemaal geen klachten en afgelopen woensdag een goede echo gehad met een kloppend hartje!