6 Reacties

2 maanden geleden

We zijn aan het eind van het 1e trimester en dan nemen kwaaltjes gelukkig voor veel vrouwen af. Ik begin me ook veel beter te voelen.

2 maanden geleden

Ja hier ook. Vandaag 10+2 en sinds een dag of 3 is de misselijkheid gaan liggen. Ik ben er heel erg blij mee want ik heb een zoontje van bijna 1 jaar en de combi was wel erg pittig! Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik helemaal nooit misselijk geweest trouwens!

2 maanden geleden

Nou bij mij is het andersom. Had bijna geen last van misselijkheid tot vorige week. Nu is het vooral snachts spugen en bij drukte (bijvoorbeeld poetsen) heel erg misselijk. 😅

2 maanden geleden

Hihi, herkenbaar. Ik was 11 weken, een week lang niet overgegeven, en toen opeens om zes uur ‘s avonds een giga braakaanval. Dus reken jezelf nog niet rijk;) maar volgens mij neemt de frequentie wel echt af al

2 maanden geleden

Bij mij ook veeeel minder! 10+3. Alleen vanaf 4/5 uur misselijk en avond eten is nog niet echt een succes. Verschilt erg per dag. Tandenpoetsen gaat soms ook fout.

2 maanden geleden

Ik ben vandaag ook exact 10+5 en het viel mij vandaag ook ineens op🤣 ik heb gelukkig ook niet meer dat kokhalzen op tandenpoetsen na dan😅