12 Reacties

2 maanden geleden

Een miskraam komt altijd gepaard met bloed. Zouden dit niet gewoon jouw darmen geweest zijn die enorm samentrokken? Die moeten nu plaats gaan maken en dat kun je soms voelen.

2 maanden geleden

Gezien de buikpijn, krampen en diarree denk ik dat je dus gewoon een diarree aanval had 😉

2 maanden geleden

Zolang er geen bloed is geen zorgen maken 🙏🏼

2 maanden geleden

Ik heb het ook precies zelfde meegemaakt toen ik 5/6 week zwanger was. Het leek idd anvaal als of ik wee krijgt. Niks aan de hand geweest nu ben al bijna 9 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Nur Beytekin

Ik heb het ook precies zelfde meegemaakt toen ik 5/6 week zwanger was. Het ...
Oh wat super fijn om te horen zeg! Dat geeft me weer een beetje een beter gevoel, bedankt

2 maanden geleden

Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap een aantal keren gehad in het eerste trimester. Alsof je een rugwee hebt. Heel pijnlijk. Iedere keer dacht ik: het gaat mis. Het bleken mijn darmen te zijn. Het klinkt alsof dit bij jou ook het geval is; zeker in combinatie met de rest van je verhaal.

2 maanden geleden

Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap een aantal keren gehad in het eerste ...
Uit die zwangerschap is een gezonde baby geboren.

2 maanden geleden

Uit die zwangerschap is een gezonde baby geboren.
Bedankt voor je reactie. Wat super fijn zeg. Ik hoop zo dat dit ook onschuldig was

2 maanden geleden

Reactie op YaVa

Bedankt voor je reactie. Wat super fijn zeg. Ik hoop zo dat dit ook onschul ...
Bij een zwangerschap heb je vaak last van je darmen, het hcg homoon kan hier ook erge onrust veroorzaken. Daarnaast heeft iedereen wel eens wat verkeerd gegeten met diarree als gevolg. Symptomen van diarree zijn altijd erge krampen en buikpijn. Hier ligt echt geen link met een miskraam hoor. Je hebt wel eerder eens diarree gehad toch? Herken je het niet? Een miskraam gaat altijd gepaard met bloed, de pijn volgt vaak zelf nadat het bloeden al gestart is omdat de pijn veroorzaakt wordt door je lichaam die de zwangerschap wil afstoten. Zeker als de pijn weg is waren het gewoon je darmen.

2 maanden geleden

Reactie op YaVa

Bedankt voor je reactie. Wat super fijn zeg. Ik hoop zo dat dit ook onschul ...
Fijn om te horen. Mijn zorgen worden langzaam aan minder gelukkig. Ik las dat zo'n plotselinge kramp kon zijn omdat je baarmoeder samentrekt om het vruchtje uit te stoten.. maar ik heb nog steeds geen bloedverlies gehad dus dat stelt me wat gerust. Bedankt voor je berichtje!

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Hoe gaat het nu
Lief dat je het vraagt. Ik heb daarna nergens last meer van gehad. Ik ben moe, verder niks