23 Reacties

één maand geleden

Heel veel sterkte! Zelf ook 2 missed abortions gehad en 1 dochter gekregen. Heeft beide keren maanden geduurd voor het weer was gelukt. Genieten is hier ook nog eng!

één maand geleden

Reactie op Sam14

Heel veel sterkte! Zelf ook 2 missed abortions gehad en 1 dochter gekregen. ...
Aaaahh dankjewel! Naar te horen voor jou ook😪 maar zo mooi dat je gezegend bent met een kindje🥰zo mooi♡ dus het zecht niks eigenlijk is het gewoon een gok vaak

één maand geleden

Heel veel sterkte. Ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad en gelijk daar achter weer zwanger. Wat inmiddels een vrolijke dreumes is van ruim 1 jaar! Ik ben toen dus achter elkaar zonder ‘ gewone’ menstruatie zwanger, miskraam, zwanger, miskraam, zwanger, 9 maanden later baby gehad. Achteraf vond ik het pittig de rollercoaster van emoties. Maar ben blij dat we gelijk doorgegaan zijn! Heel veel sterkte en het komt goed!!

één maand geleden

Reactie op leonie2023

Heel veel sterkte. Ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad en gelijk daar ac ...
Dankjewel meid. Oh yeatje wat een heftige verhaal zo snel achterelkaar en dan weer maar wat mooi dat je toch sterk bleef en het zo graag wou en dat je de moed had om door te gaan, ik lees ook op internet verhalen van vrouwen die gelijk erna wel een gezond kindje hebben maar ook zoals ik hier lees soms maanden tussen zit dus waar het nou aan ligt geen iedee puur toeval geluk of toch meer kans als je het snel weer probeerd. Ik denk dat ik het net als jij snel weer wil en jou verhaal geeft mij ook meer moed hier in dankjewel voor je berichtje super lief zo positief!

één maand geleden

Wat verdrietig dat je dit moet meemaken! Heel veel sterkte❤️ Ik heb voor mijn zoontje 1 miskraam gehad dit was wel al met 5,5 week ik ben daarna 1 keer ongesteld geworden en daarna weer zwanger geraakt van een gezond zoontje die nu in juni 1 jaar is geworden😊 ben nu weer zwanger en gelukkig alles goed maar snap zeker dat je bang bent! Bij mij heeft het echt geholpen om te denken dat je lichaam zo prachtig is en ziet dat er waarschijnlijk iets niet goed met het kindje is dat het zelf de zwangerschap stopt. Zodat jij zelf deze moeilijk keuze niet hoeft te maken. Hoop dat je snel weer zwanger mag worden van een gezond wondertje ❤️

één maand geleden

Vroege miskraam met 6 weken gehad. Daarna meteen weer zwanger. Dit werd een stilgeboorte met 14 weken. Toen heeft er denk ik 1 menstruatie tussen gezeten voordat ik weer zwanger werd. Dat is inmiddels een vrolijke gezonde dochter van 2 jaar. Toen de oudste 4 maanden was weer zwanger geworden en weer een vroege miskraam met 6 weken. 1 menstruatie ertussen en toen zwanger van ons inmiddels 1 jaar oude tweede dochtertje. Toen de jongste 10 maanden zwanger geraakt en inmiddels 14 weken zwanger. Het was ontzettend heftig. Maar het is echt mogelijk om na meerdere miskramen een gezond kindje te krijgen.

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Wat verdrietig dat je dit moet meemaken! Heel veel sterkte❤️ Ik heb voor m ...
Het is echt verschrikkelijk idd en ik vind dat niemand dat verdient vind het voor jou ook erg het is toch hoop dat kapot gaat😪Wat mooi gezecht en wat fijn dat jij jou kleine wondertje hebt mogen krijgen ik zou hoop houden🙏dankjewel voor je bericht!

één maand geleden

Reactie op Lisaenfabian

Vroege miskraam met 6 weken gehad. Daarna meteen weer zwanger. Dit werd een ...
O wat onwijs heftig meid sorry dat je dit moest mee maken😪maar wat mooi dat jij jou kleintjes hebt mogen krijgen na alles wat je doorstaan hebt ik vind het erg knap dat je zo vasthield aan jou dromen en het laat mij inzien dat het dus nog wel kan! Heel erg bedankt daar voor dit was echt wat ik nu ff nodig had😁😁😁

één maand geleden

Sterkte ❤️

één maand geleden

Jeetje dat klinkt ook heftig zeg dat verwacht je niet echt meer na een goede echo bij 13 weken jeetje ik leef erg met je mee. Zelf ook een miskraam gehad bij 9 weken toen was het hartje gestopt met kloppen. Dit was in feb en teste in juni weer positief dus je kan wel degelijk weer zwanger worden de een wordt meteen weer zwanger de ander heeft wat meer tijd nodig zoals ik Had je de nipt test ook al gehad dan voor de miskraam en hebben ze nu uitleg gegeven hoe en wat de procedure is wat ze gaan doen? Ik denk aan je Liefs Nice

één maand geleden

Jeetje wat heftig en verdrietig 🥺 Zeker omdat je al positieve echo's gehad hebt. Hebben ze gezegd waardoor het komt en laat je onderzoek doen? Wij hebben in Nov '22 een miskraam gehad ( opgewekt bij 10 weken), toe duurde het heel lang. We zouden gaan starten met IVF. Maar begin januari '24 had ik een positieve test. Ook dit eindigde in een miskraam (opgewekt bij 10 weken) In april hadden de we IVF punctie en de 1e terugplaatsing. Een positieve test op 4 mei en 6 mei kreeg ik een enorme bloeding. Mijn HCG is toen gevolgd tot deze rond 23 mei op 0 stond. We zouden wachten tot m'n cyclus begon. Maar die kwam maar niet.... En toen was er op 25 juni een positieve test... Onverwachts, maar wel zo gewenst... Inmiddels ben ik 13 weken zwanger van Twinnies 🥰 Hebben ze jouw miskraam opgewekt met medicatie? Neem vooral ook je tijd om dit een plekje te geven. Heel veel sterkte deze tijd🥀🤍

één maand geleden

Reactie op nice88

Jeetje dat klinkt ook heftig zeg dat verwacht je niet echt meer na een goed ...
Dat was het ook echt ik had zoveel hoop en iedereen het al verteld natuurlijk voor de volgende x weet ik dat ik dat niet meer doe 13 weken zecht dus kennelijk niks helaas😪dankjewel dat je met me mee leeft dat waardeer ik ik vind het ook erg fijn om met mensen die het ook hebben meegemaakt te praten geeft toch beetje rust. Aaaahhh dat doet zoveel zeer als je hoort hartje klopt niet meer😪dat had ik bij mijn eerste mk wat een schrik he meid sorry daar voor freselijk! Hoe is je laatste zwangerschap afgelopen? Jaaaa het gekke was nipt was goed maar bij de 13 weken echo vertelde de man mij dat t kindje een week niet groeide maar hij kon er niet bij wat het was ook de houding vond hij zorgelijk het kindje zat helemaal in elkaar met hoofdje tegen zijn knieën maar omdat hij het niet wist zou ik maandag naar het ziekenhuis moeten vandaag dus maar helaas ging het vrijdag op zat al miss dus iets was niet in orde😭zaterdag was ik dus eig 14 weken maar omdat het kindje niet groeide 13. Dankjewel Nice ik vind het erg lief dat je zo mee leeft.

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Jeetje wat heftig en verdrietig 🥺 Zeker omdat je al positieve echo's gehad ...
Freselijke tijd echt had er zo niet op gerekend😪nee dat wisten ze dus niet zelfs de man van de 13 weken echo niet die voelde wel wat aan maar kon niet zeggen wat er was toch bleef je hoop houden maar helaas was het toch echt niet goed😭heb al eerder onderzoeken gehad na mijn 2de mk maar in leiden konden ze niks vinden maar nu hoop ik dat mijn volgende zwangerschap wel in de gaten gehouden gaat worden. O wat een verhaal ook bij jou super heftig en een lange traject met ivf maar wat een beloning een tweeling wauw geniete er van dat heb je zekker verdient!! Bij mij ging het eig heel raar had al week bloeding de vk zij het kan erbij horen maar voelde me borsten ook niet meer net als bij de eerste Naja dat kon er ook bij horen zij ze ergens twijfel je dan toch maar de nacht na de echo bij de vk en na de 13 weken echo kreeg ik kwamp zo erg dat ik naar hap moest maar dat stopte weer een dag de vk voelde ook geen ontsluiting en niet meer bloeding dus afwachten zij ze maar die nacht erna was het toch echt mis weer die pijn en na 2 uur kwam het kindje eruit😭😭😭 Dankjewel🥰en jij lekker genieten van je mooie kindjes in je buik!

één maand geleden

Ik wil je sterkte wensen❤️. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ik heb wel altijd onthouden wat mama tegen mij zegt. Het lichaam stoot het vruchtje niet voor niets af. Het is heel pijnlijk, maar verder "leed" in de toekomst blijft bespaart. Wees lief voor jezelf, zorg goed voor jezelf en laat het verdriet toe. Het is ook heel logisch dat je bang bent en ik denk dat je dat gevoel ook niet kan wegnemen. Zoek vooral steun in en buiten je netwerk en houd goede hoop. Ik zou wel aanraden om een medisch iemand te informeren. Bv is er lichamelijk onderzoek nodig? Of uit hun ervaringen met adviezen en tips. Raden hun aan het gelijk te proberen? Geen een lichaam of persoon is hetzelfde, dus ik zou ook je gevoel volgen. Als jij wilt proberen, zou ik dat doen. Maar wel met slag om de arm, dat je een nare klap weer zou kunnen verwerken. Niemand kan (denk ik) aangeven of je gelijk weer kan proberen en dat het dan goed zal gaan. Je lichaam moet het zelf doen en daar heb je geen invloed op. Enige wat je kan is er lief voor zijn en kijken of ze medisch iets kunnen uitsluiten. En ook heel fijn dat je dit hier kan delen met anderen die hetzelfde als jij hebben meegemaakt. Nogmaals veel sterkte en goede hoop😘

één maand geleden

Zo'n 30% van de vrouwen met endometriose hebben geen klachten, maar hebben toch moeite met zwanger worden/blijven en komen er dan achter. Ik weet niet of dit ooit in de overweging genomen is, maar ik wilde het toch even noemen. Ik wens jou (en je partner) heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.. ❤️❤️❤️

één maand geleden

Reactie op MissTammie

Ik wil je sterkte wensen❤️. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ik heb w ...
Hallo Tammie. Dankjewel voor je bericht. Dat is ook waar en mooi gezecht het verdriet is erg maar ook ik realiseer me dat het ook anders had kunnen zijn als mijn lichaam het niet afgestoten had. Ja ik ben enorm bang en zou nog zekker ff moelijk zijn maar ik wil ook heel graag weer door. Gelukig word ik doorverwezen naar het ziekenhuis wat ze eigenlijk al vanaf het begin van de wangerschap hadden moeten doen omdat ik 4 jaar geleden al ervoor in het ziekenhuis gelopen heb maar goed ik hoop dat deze x mijn zwangerschap bijgehouden word en kijken wat er gebeurd. Goed gezecht daar zou ik ook over na denken en doen wat ik denk dat beste is en wat ik aan kan emotioneel. Vind het idd erg fijn het te morgen delen met andere en dat geeft ook weer hoop ik wil je bedanken voor je berichtje ik ga het zekker mee nemen!

één maand geleden

Reactie op babydreams

Zo'n 30% van de vrouwen met endometriose hebben geen klachten, maar hebben ...
Hallo babydreams. Zwanger worden is voor mij geen probeer alleen blijft het niet langer als 13 weken tot nu toe. Volgensmij is endometriose dat je ook moeilijk zwanger raakt toch? En ook te zien op echo's als ze dat onderzoeken lijkt me. Bij mij waren de echo's schildklieren hormonen en al die dingen goed dus heb ff geen iedee dat zou de dokter verder moeten uitzoeken. Iedergeval bedankt dat je met mij mee denkt super fijn! Dat is lief 🥰

één maand geleden

Reactie op Sannie22

Dat was het ook echt ik had zoveel hoop en iedereen het al verteld natuurli ...
Mijn laatste zwangerschap eindigde in een miskraam en dat is opgewekt met medicatie. Wat apart zeg dat de nipt gewoon goed was en wat eng lijkt het mij als je hoort dat je kindje in elkaar gedoken in de baarmoeder zit vreselijk. Is je kindje inmidddels geboren of wordt je hiervoor ingeleid lijkt mij op deze termijn ook best pittig

één maand geleden

Reactie op nice88

Mijn laatste zwangerschap eindigde in een miskraam en dat is opgewekt met m ...
Aaaaggh wat erg dit te horen😭ik hoop dat jij ook een gezond kindje mag krijgen ga je door met proberen?🙏 ik heb vr op zat nacht weeen gehad en bevallen van mijn kleintje zo voelde het😭😭😭

één maand geleden

Ten eerste sterkte, het blijft altijd lastig en pijnlijk. Op dat termijn krijg je vaak ook minibevalling waarvan je lijf eerst moet herstellen. Voor en na mijn dochter heb ik meerdere zwangerschappen gehad die in verschillende termijnen eindigen zowel laat als relatief vroeg . Ik ben nu weer zwanger en tot nu toe gaat het goed met het kindje. We hebben wel meerdere controles om het in de gaten te houden we hebben deze week de vijfde controle. Ik blijf helaas wel nerveus met de zwangerschappen. Door mijn reuma heb ik veel ontstekingen met koort die de kans op afstoting vergroten zonder medicatie, maar ook de medicatie kan weer effect hebben op de kleine. Ik ben blij dat het goed in de gaten gehouden wordt en dat het tot nu toe goed gaat, echter ik zal pas echt gerust zijn als ik mijn kleine jongen daadwerkelijk in goede gezondheid vast mag houden. Probeer vooral goed voor jezelf te zorgen , praat erover naar behoefte en zorg voor afleiding door middel van hobbies, want hoe meer het je beslaat hoe zwaarder het is.