9 Reacties

2 maanden geleden

Let er op of er een klontje of klontjes uit komen. Menstruatie gaat namelijk bij sommige vrouwen wel gewoon door. Of het is innestelingsbloed. Als het klonterig is of je ziet iets gevormd of/en je hebt er buikpijn er bij is het grote kans op een miskraam.

2 maanden geleden

Reactie op El.11

Let er op of er een klontje of klontjes uit komen. Menstruatie gaat namelij ...
Ik heb wel buikpijn maar geen stolsels 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op beyzanurkale

Ik heb wel buikpijn maar geen stolsels 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
Heel akelig om te zeggen maar dan even afwachten ben ik bang. Kan nog komen dat de restjes er uit komen. Hoop heel erg voor je dat dat niet het geval is 🙏🏻

2 maanden geleden

Het kan twee kanten op gaan en ik denk dat alleen een echo je meer uitsluitsel kan geven (tenzij het bloedverlies doorzet en je andere kenmerken van een miskraam herkent). Heel vervelend die onzekerheid. Hopelijk zet het bloedverlies niet door. Sterkte en succes voor dinsdag.

2 maanden geleden

Het is 50/50. Erg onzeker en spannend deze dagen. heb 2 weken terug in hetzelfde schuitje gezeten. Ik ga voor je duimen! Sterkte en succes dinsdag.

2 maanden geleden

Reactie op Bijkee

Het is 50/50. Erg onzeker en spannend deze dagen. heb 2 weken terug in hetz ...
Dank jullie wel allemaal ! Wat was er bij jou uiteindelijk?

2 maanden geleden

Kan een gesprongen vaatje zijn. Alles is nu beter doorbloed waardoor een bloedvat door wat druk sneller kan knappen. Ik lees een reactie over een innestelingsbloeding, maar het vruchtje nestelde zich 4 weken geleden al in, daar bloed je nu niet meer van. Ook kan je niet menstrueren als je zwanger bent, wel kan je bloedverlies heben rond dezelfde periode, maar zit een andere reden achter. Wilde ik toch even kwijt 🤭 Kort bloedverlies hoeft zeker geen miskraam te zijn. Buikpijn heb ik al sinds het begin en ben nu 7+5 weken. Kan dus net zogoed onschuldig zijn ook. Even afwachten of het doorzet of niet. Veel bloeden met stolsels en krampen is wel een slecht teken. Mijn 1e zwangerschap werd een miskraam, maar had ook een onschuldige bloeding met 4 weken. Er zat een best wel groot verschil in het bloed. De onschuldige bloeding was helder rood, werd snel roze en stopte ook snel. Bij de miskraam zaten er meteen kleine stukjes in het bloed. Wel veradelijk was dat het anderhalve dag duurde voor het doorzette, maar zag dus wel al verschil in het bloed zelf. Hoe is de nacht gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op beyzanurkale

Dank jullie wel allemaal ! Wat was er bij jou uiteindelijk?
Eerst oud bloedverlies en week later onderrug klachten en helderrood bloedverlies met stolsels dat was dus een miskraam. Ik was 6+1 weken.