16 Reacties

één maand geleden

Ja had ik ook! Huisarts heeft wat voorgeschreven wat gelukkig werkt. Misschien ook even een belletje naar de jouwe doen?

één maand geleden

Heb je al medicatie? Zonder medicatie houd ik ook niks binnen, vorige zwangerschap ging dat pas over toen de baby geboren was 😬

één maand geleden

Hielp mij bij de zwangerschappen van de meiden echt en uit voorzorg deze zwangerschap ook geslikt..

één maand geleden

Hey, pff dagen zijn zwaar door te komen dan he. Ik bleef meerder keren per dag m'n eten er uit gooien, heb vorige week contact opgenomen met de huisarts en medicatie gekregen. Ongeveer een a twee uur na het innemen hiervan voel ik me stukken beter. Misschien moet je ook even contact opnemen met je huisarts?

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Heb je al medicatie? Zonder medicatie houd ik ook niks binnen, vorige zwang ...
Grapje dit toch? 😂😂😂😂😂😂😂

één maand geleden

Reactie op K120225

Hey, pff dagen zijn zwaar door te komen dan he. Ik bleef meerder keren per ...
Ja, wellicht dat ik dit ga doen..maar heb pas over een maand een afspraak bij mn gynaecoloog 😂😂. Even kijken deze week, anders eerder

één maand geleden

Reactie op moronthefloor

Ja had ik ook! Huisarts heeft wat voorgeschreven wat gelukkig werkt. Missch ...
Ja, wellicht ga ik dat toch doen. 😘

één maand geleden

Reactie op Babii

Grapje dit toch? 😂😂😂😂😂😂😂
Nope, sommige meiden houden er helaas heel hun zwangerschap last van. Ik kon pas weer normaal eten (lees: normale porties) na de bevalling. Ik kan nu bijvoorbeeld ook maar 1 boterham eten en dan 1.5 uur later de 2e. Eet ik er meteen twee komt alles er weer uit 😃 Het leed dat HG zwangerschap heet.

één maand geleden

Reactie op DC22

Nope, sommige meiden houden er helaas heel hun zwangerschap last van. Ik ko ...
Ik ga echt huilen als ik dit mn hele zwangerschap heb 😭. Begrijp je punt hoor, veel mensen hebben er idd hele zwangerschap last van. Dit is voor mij de eerste keer dat ik het zolang heb, hopelijk gaat het weg.

één maand geleden

Reactie op Babii

Grapje dit toch? 😂😂😂😂😂😂😂
Vrouw, ik heb zelfs tussen de persweeën door nog overgegeven. In totaal drie keer opgenomen geweest in het ziekenhuis en een tijd sondevoeding gehad. Geen grap dus. Bij d meeste zwangeren wordt het echter beter of is het over voor de 20 weken en/of biedt medicatie echt een uitkomst. Hopelijk bij jouw ook. Sterkte 😘

één maand geleden

Reactie op DC22

Nope, sommige meiden houden er helaas heel hun zwangerschap last van. Ik ko ...
"HG: doet wat het belooft" 😂

één maand geleden

Vrouw, ik heb zelfs tussen de persweeën door nog overgegeven. In totaal dri ...
Meen je niet, zal heftig geweest zijn. Nou ik hou mn hart vast!

één maand geleden

Reactie op Babii

Meen je niet, zal heftig geweest zijn. Nou ik hou mn hart vast!
Grote kans dat het met een paar weken beter of over is hoor. Ik hoop het voor je.

één maand geleden

Vrouw, ik heb zelfs tussen de persweeën door nog overgegeven. In totaal dri ...
Dan heb ik echt heel veel respect voor je keuze om weer zwanger te zijn. Echt heel knap.

één maand geleden

Reactie op Babii

Grapje dit toch? 😂😂😂😂😂😂😂
Nou nee, en dit is mijn derde zwangerschap 😅 Bij mijn tweede bevalling bleef een stukje placenta achter, hele kraamweek nog niet kunnen eten, pas toen na 12 dagen dat stukje eruit was, niet meer misselijk 🙈 Maar ik hoop voor je dat het meevalt! Met medicatie is het voor mij ‘leefbaar’

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Nou nee, en dit is mijn derde zwangerschap 😅 Bij mijn tweede bevalling ble ...
Oeiii, dat is toch heel gevaarlijk als er nog placenta achter blijft? Nou gelukkig heeft medicatie geholpen 🥰