12 Reacties

één maand geleden

Deze gebruik ik

één maand geleden

Neem je ze bij het eten in? Ik gebruik deze ook, maar nog niet misselijk van geweest. De vk zei gister tegen mij dat foliumzuur na 10 weken geen toegevoegde waarde meer heeft. Vit d word ik op geprikt om te kijken of dat wel nodig is. Mocht die wel nodig blijken, ga ik gewoon door. Anders stop ik denk ik. Maar misschien wel pas echt na het eerste trimester voor mn eigen gemoedsrust

één maand geleden

Reactie op Fier

Neem je ze bij het eten in? Ik gebruik deze ook, maar nog niet misselijk va ...
Ja altijd bij het eten. Het valt heel erg op nu. Ik ga gummies proberen denk ik.

één maand geleden

Ik gebruik folaat en merkte ook op dat het me misselijk maakt. Eerst vond ik ze wel prima en soort van lekker maar nu blegh. Ik neem ze na het tandenpoetsen omdat het een smelttablet is. Onze verloskundige gaf aan lekker door gebruiken als je nog hebt gewoon opmaken.

één maand geleden

één maand geleden

Ik ben gestopt met foliumzuur slikken na 10 weken, maar ik merk geen verschil 🥲 Nog steeds even misselijk 😂 zelfs erger geworden. Nu 13 weken.

één maand geleden

Ik werd er ook veel misselijker van! Ben van ‘s morgens naar savonds gegaan en dan gaat het wel iets beter

één maand geleden

Reactie op PinkPowny

Ik ben gestopt met foliumzuur slikken na 10 weken, maar ik merk geen versch ...
🥲 ik ben pas 11 weken. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mij pas iets beter op 17 weken! Nog een lange weg te gaan als het weer zo is.

één maand geleden

Ik ben er enorm misselijk van geweest! Toevallig op vakantie 4 dagen vergeten en ik voelde me eindelijk weer mens.. Thuis weer begonnen en de hele nacht zelfs misselijk geweest, nu gebruik ik die van Holland & Barret en dat scheelt wel iets!

één maand geleden

Reactie op Feather7

🥲 ik ben pas 11 weken. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mij pas iets ...
Ah ja, ik herken het! Bij mijn 1e zwangerschap tot 20 weken moeten spugen, en toen was het opeens over. Dus ik ga ervan uit dat ik ook nog even zoet ben qua misselijkheid idd🫣

één maand geleden

Reactie op EllaVDFE

Ik ben er enorm misselijk van geweest! Toevallig op vakantie 4 dagen verget ...
Wat fijn dat je daar achter gekomen bent. Ik ben ook overgestapt naar een andere en het moet nog blijken of het scheelt.

één maand geleden

Hier hetzelfde! Overgestapt op Folaat en ging gelijk een stuk beter