14 Reacties

2 maanden geleden

Ah nee dat is ook nog een mogelijkheid. Wat rot 😆😭 Misschien kan je gezonde waterijsjes maken en doorheen de dag aan zuigen? Ik heb ook nog gelezen dat warm drinken helpt als het warm. Krijg je kruidenthee binnen?

2 maanden geleden

Geen ervaring mee. Maar wat ik toevallig wel weet vanuit mijn omgeving is dat sommige mensen met een maagverkleining water ook niet verdragen. Waarom dat is geen idee, wat dan helpt is om er een drupje siroop of iets dergelijks aan toe te voegen Misschien dat dit voor jou ook helpt? 🤷🏽‍♀️.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ah nee dat is ook nog een mogelijkheid. Wat rot 😆😭 Misschien kan je gezo ...
:o ik heb echt al sinds ik kind was geen waterijsjes meer gemaakt! Wat een fantastisch idee! En thee was zeker niet in me opgekomen met deze hitte 😝 maar ik ga dat ook proberen. En ja het is echt verschrikkelijk. Also eten ruiken en daar misselijk van worden nog niet genoeg is 🥲 hoe gaat het nu met jouw misselijkheid?

2 maanden geleden

Helpt het als je iets van citroen/fruit in het water doet? Dan krijg ik het ook beter weg. Evt nog ijsblokjes er bij zodat het goed koud is

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

:o ik heb echt al sinds ik kind was geen waterijsjes meer gemaakt! Wat een ...
Gek hé. Heb het net nog even gegoogled. Door het warme drinken wil je lichaam het afkoelen waardoor je meer gaat zweten en je hele lichaam afkoelt. Hier niet zo goed. Sinds gisteren is de misselijkheid echt enorm de hele dag door. Alles wart ik probeer te eten steekt zo hard tegen en maakt de misselijkheid alleen maar erger. Tot nu toe gaat dronken hier gelukkig nog wel 😅 nu nog...

2 maanden geleden

Ik heb dit dus ook 😭 ik drink normaal met gemak 2 liter water per dag, krijg met moeite nu denk ik een halve liter weg. Het smaakt mij totaal niet, krijg er vol/misselijk gevoel van. Ik drink graag thee zonder cafeïne, en rivella 🤷🏼‍♀️ dat gaat er wel goed in..

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Gek hé. Heb het net nog even gegoogled. Door het warme drinken wil je licha ...
Ach nee :(( heb je wel medicijnen gekregen voor de misselijkheid?

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ach nee :(( heb je wel medicijnen gekregen voor de misselijkheid?
Op basis van kruiden, maar helpt niet. Twijfel om te bellen en naar iets anders te vragen. Ben nooit echt van om medicatie te nemen waardoor ik het uit wil stellen, maar eigenlijk zou het wel heel erg fijn zijn als het mag helpen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Op basis van kruiden, maar helpt niet. Twijfel om te bellen en naar iets an ...
Ja ik snap dat heel goed. Ben er zelf ook niet zo van, maar je moet natuurlijk wel wat binnen kunnen krijgen om gezond te blijven voor jezelf en je kleine. Lastig he? Ik hoop echt voor je dat het snel weggaat

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ja ik snap dat heel goed. Ben er zelf ook niet zo van, maar je moet natuurl ...
Hopekijk is het voor ons beide snel over!

2 maanden geleden

Ja!! Zo raar, je zou zeggen dat het heel neutraal is maar ik vind water ook zeeer misselijkmakend, vanochtend nog een glas water uitgekotst. Van die cold pressed juices gaan bij mij redelijk, cola zero kleine slokjes, en gemberthee. Soms limo met prikwater. Maar gewoon water ervaar ik ook als zeer heftig. Blijf dit zo vreemd en onhandig vinden 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Water valt heel zwaar en wordt mij zelfs afgeraden om op dit moment te drinken (ook omdat er geen voedingsstoffen in zitten, maar ik eten ook niet kan). Je kan beter iets anders drinken!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, door medicatie lukt eten wel redelijk. Dus ik eet veel komkommer en fruit met veel vocht er in. En zoals hier onder ook al gezegd waterijsjes en drink maar wat frisdrank zonder suiker, want dat lukt wel. Van 1 slok water is mijn maagzuur er direct weer en meteen weer misselijk 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ijskoud water gaat bij mij ook beter. Maar sinas en sinaasappelsap vind ik nu het fijnste. Zo raar! Want dat zure irriteert de maag alleen nog maar meer zou je denken. Maar bij mij dus niet.