7 Reacties

2 maanden geleden

Zelfde verhaal hier. Eerder misselijk door de trek en nu hele dag door misselijk en wordt het erger als ik eet. Ik probeer licht te eten en dan vaker op een dag. Proberen ook goed te drinken,vooral koud vind ik het fijn.

2 maanden geleden

Heb t ook, hele dag weeig/misselijk, probeer veel lichte dingen te eten, heb standaard zo'n pakje maiswafels bij me en dan voel ik me even wat beter. Avondeten eet ik echt nog maar de helft van wat ik normaal eet en dan daarna idd vaak buikpijn of weer misselijk

2 maanden geleden

Ik had hier ook de hele dag last van. Ben gisteren begonnen met het slikken van gember pillen op advies van de huisarts. Dit lijkt echt heel goed te werken! Zijn te koop bij de drogist of bijvoorbeeld Holland & Barrett

2 maanden geleden

Reactie op BabyDaan22

Ik had hier ook de hele dag last van. Ben gisteren begonnen met het slikken ...
Bij mij helpen de gember pillen ook. De misselijkheid is niet weg, maar wel een stuk minder.

2 maanden geleden

Reactie op BabyDaan22

Ik had hier ook de hele dag last van. Ben gisteren begonnen met het slikken ...
Hoevaak per dag slik je ze? Ik heb ze ook en slik er 1 bij het ontbijt maar het lijkt weinig te doen. Op het doosje staat 1x per dag tijdens zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op NadineG87

Hoevaak per dag slik je ze? Ik heb ze ook en slik er 1 bij het ontbijt maar ...
In overleg met de huisarts mag ik er 2 per dag. Hangt volgens mij van het aantal mg af. Bij twijfel kan je denk ik het beste even overleggen met je huisarts of verloskundige.

2 maanden geleden

Reactie op BabyDaan22

In overleg met de huisarts mag ik er 2 per dag. Hangt volgens mij van het a ...
Jaa, ik mag het na elke maaltijd nemen en heb het gekregen via de huisarts. Ik denk gewoon even de huisarts bellen en ernaar vragen.