13 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hierzelf ook last van. Probeer zelf te rijden, of afleiding te zoeken in de auto en droge crackertjes te eten

2 maanden geleden

Acupressuur bandjes(Sea band) zijn bij mij echt een oplossing! Bij de drogist te halen. En verder neem ik bij lange reizen ook suprimal erbij. Normaal neem ik primatour maar dat mag nu helaas niet meer.

2 maanden geleden

Reactie op Jesssz

Acupressuur bandjes(Sea band) zijn bij mij echt een oplossing! Bij de drogi ...
Oo super ja dat zal ik ook wel even proberen dan bedankt!

2 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Ik heb hierzelf ook last van. Probeer zelf te rijden, of afleiding te zoeke ...
Jaa dat zelf rijden vind ik sowieso het fijnste zeker nu, zo snel geïrriteerd aan hoe mijn vriend soms door bochten gaan enzo😂

2 maanden geleden

Same here. Passenger prinses zit er niet meer in voor mij . Dan maar zelf rijden

2 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Same here. Passenger prinses zit er niet meer in voor mij . Dan maar zelf r ...
Nee en sowieso zelf rijden is toch wel echt het fijnste vind ik

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Nee en sowieso zelf rijden is toch wel echt het fijnste vind ik
Dit heb ik vandaag ook gemerkt! Ik rij veel voor mijn werk en tot nu toe nog geen last gehad, maar ik zat net naast mijn vriend in de auto en was na 1 min. al misselijk!😅

2 maanden geleden

Sowieso zorgen voor kartonnen spuugbakjes en/of zakjes in het dashboardkastje 😅 Want het gaat een keer gebeuren…. Alleen het idee dat het er ligt geeft mij al rust

2 maanden geleden

Reactie op Adriane

Sowieso zorgen voor kartonnen spuugbakjes en/of zakjes in het dashboardkast ...
Bedankt voor de tip! Zal ze morgen even in de auto gaan leggen.

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Dit heb ik vandaag ook gemerkt! Ik rij veel voor mijn werk en tot nu toe no ...
Jaaa echt he😂

2 maanden geleden

Bij mij helpt zuigen op diepvries fruit echt heel goed tegen de misselijkheid, ben ook bekend met wagenziekte maar is nu met zwangerschap wel nog iets erger geworden!

2 maanden geleden

Dit probleem ervaar ik ook. Ik dacht dat alleen ik daar last van had omdat mijn vriend zo'n grote bus heeft en je hier elke windvlaag voelt . Mijn angst wordt wat groter bij het idee dat ik als ik 10wk ben we op vakantie gaan met auto en caravan naar Kroatië, dat is helaas wat langer rijden (min. 20 uur).

2 maanden geleden

Ik heb dit ook! Echt na 3 bochten ook al....wat wel helpt is echt goed gegeten hebben van te voren. Legere maag = direct heel misselijk. Dus zeker bij een langere reis zou ik crackers blijven eten.