30 Reacties

één maand geleden

Oh vreselijk he.. ik ken het gevoel. Ik ben momenteel 11+5 en sinds het weekend is het een klein beetje aan het afzakken ipv 24/7 kickt het rond de middag in alsnog vervelend maar het is in ieder geval al iets! Hopelijk zijn we er snel helemaal vanaf

één maand geleden

Bij mij was de piek in week 8/9 en het zakte af van week 10. De laatste weken nog ongeveer een keer per week overgegeven, maar dus niet meer elke dag. Sterkte 😟 🍀

één maand geleden

Reactie op dbxxx

Oh vreselijk he.. ik ken het gevoel. Ik ben momenteel 11+5 en sinds het wee ...
Pfff ik ben nu 12+3 dagen ik voel het nu voornamelijk in de middag/ avond… ik hoop ook dat het snel over is voor ons!

één maand geleden

Het was in week 10 even beter. Week 11 weer slecht en nu in week 12 is het ook weer verbeterd.

één maand geleden

Ik ben nu 13+6. Tot 12 weken was het drama. Ondanks medicatie elke avond overgeven, zonder medicatie zelfs hele dag overgeven. Zonder medicatie lukt nu (bijna 14) nog niet. In de avond gaat het wat beter, maar nog steeds wel 3x per week raak.... Ik word er echt niet goed van. Had gehoopt bij de "magische 12/13 weken" me beter te voelen. Helaas. Hou je taai! 🤎

één maand geleden

Ja hier ook 😔 Morgen 11 weken en blijft nog toenemen, ik blijf ook maar afvallen. Misschien morgen een vochtinfuus, maar wil me zo graag op eigen kracht beter gaan voelen..

één maand geleden

Ik ben vandaag 13+1 en mijn misselijkheid begint nu af te nemen. Ook niet meer overgegeven. Wel nog af en toe kokhalzen. Maar ook dit is wel al minder aan het worden. Hopelijk voel je je snel wat beter!

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Ik ben nu 13+6. Tot 12 weken was het drama. Ondanks medicatie elke avond ov ...
Aah sterkte!! Hoop dat het snel over is.

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Ja hier ook 😔 Morgen 11 weken en blijft nog toenemen, ik blijf ook maar af ...
Aah heftig zeg. Ik heb ook inmiddels 9 liter via het infuus gekregen vorige week. Heeft me wel goed gedaan. Ik zou hierover in gesprek gaan met je huisarts of verloskundige! Sterkte!

één maand geleden

Reactie op chaimmm

Aah heftig zeg. Ik heb ook inmiddels 9 liter via het infuus gekregen vorige ...
Ooh goed om te horen! Ik vind het toch een drempel, heb ik echt wel zoveel last, ook lastig om toe te geven.. Welke medicatie heb jij?

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Ooh goed om te horen! Ik vind het toch een drempel, heb ik echt wel zoveel ...
Zo’n vocht infuus geeft echt even een boost. Heb het nu ook meerdere keren gehad en de uitdroging zorgt voor extra misselijkheid. Voordeel is dat je na 4 uurtjes weer lekker naar huis mag. Sterkte! Hopelijk knap je snel op. Je HcG gaat vanaf nu geleidelijk aan weer afnemen, wat ook de klachten iets zou moeten verminderen.

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Ooh goed om te horen! Ik vind het toch een drempel, heb ik echt wel zoveel ...
Ik denk dat het je echt gaat helpen, mijn misselijkheid werd een stuk minder. Ik heb 3 soorten medicatie. 1 is voor dagelijks gebruik en die andere voor zo nodig als het echt niet gaat extra. Ik ben even de naam kwijt van de dagelijkse maar die andere 2 heten metocloperamide en die emesafane ofzo. Sterkte!

één maand geleden

Bij mijn eerste tot 30 weken.. en nu ben ik 13 weken en is het beperkt tot vlagen misselijkheid over de dag en ongeveer 2 x overgeven per dag. Dus alhamdolilah veeeel beter dan bij mijn dochter.. ook uiteraard met medicatie.

één maand geleden

Even een vraagje aan lotgenoten, ik heb donderdag suprimal gekregen. Dit leek even te helpen, maar nu lijkt het niet meer te helpen. Is dit herkenbaar?

één maand geleden

Wat slikken jullie tegen de misselijkheid? En op het moment dat je begon, was dat preventief of hing je al boven de toilet? Vanwege medicatiegebruik is het bij mij een risico om over te geven. Ik twijfel vanwege hele dagen moeten kokhalzen, of ik iets moet gaan slikken om te voorkomen dat het eruit komt en om door de dagen heen minder misselijk te zijn.. tips zijn welkom

één maand geleden

Reactie op Littleseahorse

Wat slikken jullie tegen de misselijkheid? En op het moment dat je begon, w ...
Bij mij helpen alleen die zetpillen, maar die mag je niet langer dan 5 dagen gebruiken achter elkaar. Die andere medicatie hebben niet echt geholpen….😓.

één maand geleden

Reactie op Littleseahorse

Wat slikken jullie tegen de misselijkheid? En op het moment dat je begon, w ...
Ik kreeg zetpillen (metoclopramide) en eventueel smelttabletten (ondansetron). Die laatste worden niet vergoedt en mag je €80 voor 20st betalen 😅 Maar het werkt bij mij heel fijn en neemt m’n ergste misselijkheid weg!

één maand geleden

Oh wat vervelend! Zelf zit ik nog aan de suprimal. Dat werkt goed, maar kan er nog zeker niet mee stoppen.. ben nu 13 weken. Hoop dat je je snel beter voelt!

één maand geleden

Hier nu 14 weken en net met medicatie begonnen het leek eerder erger te worden en niet meer vol te houden hier. Dus ik hoop heel snel!

één maand geleden

Ik ben van week 6 t/m week 8 enorm misselijk geweest. Daarna helemaal niet meer! Ben nu 14+2