30 Reacties

één maand geleden

Reactie op Shari38

Hier nu 14 weken en net met medicatie begonnen het leek eerder erger te wor ...
Zelfde situatie hier! Nu 12 weken zwanger en t lijkt steeds erger te worden.. welke medicijnen heb je gekregen?

één maand geleden

15+3 en sinds een weekje is de misselijkheid minder geworden. Nog niet helemaal weg en slik nog 2x per dag Ondansetron.

één maand geleden

Ik ben nu 12 weken zwanger en nu twee dagen niet meer overgeven :)! Daarvoor een paar keer opgenomen in het ziekenhuis door uitdroging, zofran gehad (niet geholpen). Ik hoop dat het zo blijft.

één maand geleden

Morgen 15 weken zwanger em de afgelopen 2 weken vooral de ochtend last van misselijkheid. Ik heb ook last van veel slijm vasthouden, daardoor hoesten en dan vooral de ochtend overgeven. Ik kan overdag wel gewoon eten en dan hoef ik gelukkig niet over te geven, maar her gevoel van slijm vasthouden blijft wel.. weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen

één maand geleden

Vanaf week 13 ging het weer beter. Net wel weer boven de wc gehangen vandaag 14+3.

één maand geleden

Vervelend allemaal dames! Vraagje, bij welke week begon het misselijk zijn bij Jullie?

één maand geleden

Reactie op mm0320

Vervelend allemaal dames! Vraagje, bij welke week begon het misselijk zijn ...
Bij mij precies bij 6 weken.

één maand geleden

Ik word er ook echt ziek van, hebben jullie ook last van vieze smaak in jullie mond? Kan niet eens normaal mn tanden poetsen in de avond 🤢🤢🤢

één maand geleden

Begon bij 6 weken, eindigde met 12/13 weken. Heel soms als ik me druk maak qua bewegingen voel ik nog een vlaag waarbij ik moet kokhalzen. Maar niet meer overgegeven 🤞🏼 nu 14+3

één maand geleden

Ik ben nu 15 weken en hoewel de misselijkheid veel minder en draaglijk is, is het overgeven helaas nog niet voorbij. Nog ongeveer eens per week. Met deze warmte vaker… ben benieuwd of het nog helemaal weg gaat. Maar ik kan er nu goed mee leven. Eerst voelde ik me heel beroerd. Nu geef ik over en voel ik me daarna eigenlijk wel prima.