28 Reacties

7 dagen geleden

Gember! Mijn vriendin had dit ook, extreme overgeef sessies. Ik raspte gember voor haar met klein beetje honing. En het ging aantal uur goed. Behalve als ze auto reed. Je hebt ook gember snoepjes bij de toko. Wel belangrijk om goed te drinken want gember is vochtafdrijvend. Sterkte!

7 dagen geleden

Reactie op Selflovefirst

Gember! Mijn vriendin had dit ook, extreme overgeef sessies. Ik raspte gemb ...
Gemberthee maken ervan*

7 dagen geleden

Hi! Ik ben in het eerste trimester continu misselijk geweest. Voor mn zwangerschap had ik ook veel last van migraine en dat ging vooral gepaard met misselijkheid en overgeven. Ben nu bijna 22 weken en nog wel eens misselijk. Wat bij mij echt wel heeft geholpen om de misselijkheid en het punt tot overgeven echt wat uit te stellen/ te voorkomen zijn keelsnoepjes zoals antaflu, smintjes en/of andere pepermunt snoepjes. Pepermunt helpt tegen misselijkheid. Ik hoop dat je iets vindt wat jouw klachten zal verminderen. Beterschap!

7 dagen geleden

Reactie op Selflovefirst

Gember! Mijn vriendin had dit ook, extreme overgeef sessies. Ik raspte gemb ...
Helaas werkt dit niet had dit al geprobeerd ik wordt hier misselijker van helaas

7 dagen geleden

Reactie op StijlvolleZebra431980

Hi! Ik ben in het eerste trimester continu misselijk geweest. Voor mn zwan ...
Ga dit gelijk proberen heb ze nog in huis

7 dagen geleden

Ik ben afgelopen weekend ook doodziek geweest. Slik nog steeds suprimal ook omdat het sowieso anders terug kwam. Maar ineens spugen, wat ik in het eerste trimester niet eens heb gedaan. Ik had dus gewoon een buikvirus 😅 ik weet niet hoe lang je je al ziek voelt maar de verloskundige zei tegen mij dat er veel virussen rondgaan. Mijn maag is er ook nog steeds wat van slag van nu en vorige week de hele week “onverklaarbaar” misselijk geweest, vooral in de auto of bij inspanning.

7 dagen geleden

Ben je al heel je zwangerschap misselijk of komt het plots op? Kan ook zijn dat je ziek bent? Ik ben sinds week 13 heel erg misselijk. Gynaecoloog wilde dat ik de medicatie zou stopoen, maar stond na enkele dagen weer de hele tijs over te geven. Nu met medicatie gaat het gelukkig weer. Welke medicatie heb je geprobeerd?

7 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Ga dit gelijk proberen heb ze nog in huis
Misschien is het nu nog te vroeg om te zeggen, maar heeft het een beetje geholpen? Ik laat deze snoepjes altijd in m'n mond en kauw er niet op, maar laat deze héél langzaam oplossen. En heb ze tegenwoordig overal mee naartoe, naast m'n pasjes en telefoon. Zonder deze snoepjes ga ik absoluut de deur niet uit. 🫣😅

7 dagen geleden

Heb je niet buikgriep? Ik had het in week 18 of zo, dacht dat het bij de zwangerschap hoorde maar ik was gewoon ziek

7 dagen geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik ben afgelopen weekend ook doodziek geweest. Slik nog steeds suprimal ook ...
Nee ik denk het niet ben niet ziek echt alleen misselijk en spugen echt het zwangerschap misselijk heb het wel heel erg gehad in het begin toen is het weg geweest en nu is het weer terug

7 dagen geleden

Reactie op StijlvolleZebra431980

Misschien is het nu nog te vroeg om te zeggen, maar heeft het een beetje ge ...
Nee helaas nog niet me maag was echt overstuur ik ben sowieso al heel lang misselijk letterlijk elke dag en sinds nu dus ook spugen ga vandaag gewoon door met deze snoepjes

7 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Heb je niet buikgriep? Ik had het in week 18 of zo, dacht dat het bij de zw ...
Ziek voel ik me niet maar alleen heel erg misselijk maar dat ben ik al de hele zwangerschap nu komt het er alleen uit ik ga wel even de dokter bellen

7 dagen geleden

Ik was misselijk tot week 18, ik ben nu in week 22 en de misselijkheid is weer terug. De vk gaf aan dat het kan koken doordat mijn baarmoeder nu zo gegroeid is dat mijn maag verdrukt wordt. En medicatie helpt dan ook niet wist ze mij uit te leggen. 😑 Ik geef gelukkig niet over. Maar continue misselijk zijn is ook niet leuk! Hopelijk gaat het weer weg, nog 4 maanden misselijk zijn zie ik niet echt zitten. Alhoewel ik ook geen keus heb natuurlijk!

7 dagen geleden

Reactie op Adeny

Ik was misselijk tot week 18, ik ben nu in week 22 en de misselijkheid is w ...
Nou precies dat dus ik merk wel dat mijn maag berdrukt wordt door mijn baarmoeder en alleen ik spuug dus echt alles eruit en is zie het inderdaad ook niet zitten om nog 4 maanden zo te zitten want ben er echt niet lekker van heeft jou iets geholpen?

7 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Nee ik denk het niet ben niet ziek echt alleen misselijk en spugen echt het ...
Ik ben dus verder ook niet ziek geweest. Vond het zelf zo bizar dat ik de verloskundige erover heb gebeld. Alleen spugen, 2 dagen nergens last van behalve “normale”misselijkheid en toen ineens heel erg diarree. Ook dat was maar 1 avond en daarna was het klaar 🤷🏼‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Nou precies dat dus ik merk wel dat mijn maag berdrukt wordt door mijn baa ...
Als het zo plots op kwam zetten zou ik denk ik toch eerder aan een buikgriep/ voedelvergifteging denken?

7 dagen geleden

Reactie op SleepingBakery

Ik ben dus verder ook niet ziek geweest. Vond het zelf zo bizar dat ik de v ...
Ik ga er is opletten of het allren bij misselijkheid blijft want echt 4 maanden misselijk zijn zit is ecbt niet op te wachten

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Als het zo plots op kwam zetten zou ik denk ik toch eerder aan een buikgrie ...
De dokter gaat me sowieso even terug bellen

3 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Nou precies dat dus ik merk wel dat mijn maag berdrukt wordt door mijn baa ...
Ik begin er aardig moedeloos van te worden. Smintjes eten helpt een beetje. Maar gemberthee ect helpen mij niet in elk geval.

2 dagen geleden

Reactie op Adeny

Ik begin er aardig moedeloos van te worden. Smintjes eten helpt een beetje. ...
Heb nu echt alles geprobeerd maar bij mij werkt echt helemaal niks meer en de verloskunde zegt gewoon je moet eten wat je lekker vind maar helaas zelfs dat helpt niet.. ik begin nu ook wel moedeloos te worden