28 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Heb nu echt alles geprobeerd maar bij mij werkt echt helemaal niks meer en ...
Naar dat het nog niet beter is! Wat had je dokter gezegd? Heb je geen betere medicatie gekregen of helpt het niet?

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Naar dat het nog niet beter is! Wat had je dokter gezegd? Heb je geen beter ...
Nee had andere medicatie maar ook die werkt niet ze had als verklarining je heb een kleine romp en alles zit iets dichter op elkaar dus als de kleine en baarmoeder groeit heb je steeds minder ruimte waardoor je maag in de problemen komt dus ze gaan nu goed in de gaten houden dat ik geen uitdrogings verschijnselen krijg en anders moeten ze me vocht gaan geven.. ik hoop natuurlijk nog steeds dat er iets is wat gaat helpen want weet niet of ik dit 4 maanden ga volhouden

één dag geleden

Reactie op springinhetveld

Nee had andere medicatie maar ook die werkt niet ze had als verklarining je ...
Jammer dat medicatie niet helpt. Pfff ja als het komt doordat je baarmoeder er op drukt wordt het wel lastig. Hopelijk kan je lichaam toch ergens ruimte gaan vinden. Zou het een optie zijn eten en drinken te combineren en dan doorheen de dag kleine slokjes? Honger helpt vaak ook misselijkheid in de hand dus dan heb je het dubbelop 😓

één dag geleden

Reactie op Ikigai

Jammer dat medicatie niet helpt. Pfff ja als het komt doordat je baarmoeder ...
Ja dat probeer ik nu ook te doen en probeer ook in kleine porties te eten.. ik wordt echt alleen misselijk als ik wel eet en ik hoop ook zeer dat mijn lichaam ruimte gaat vinden anders wordt ik echt geak

één dag geleden

Reactie op springinhetveld

Ja dat probeer ik nu ook te doen en probeer ook in kleine porties te eten. ...
Zie dat mijn berichtje niet duidelijk is, weet niet of het goed overkwam. Bedoelde dus je eten drinken zoals een smoothie, drinkyoghurt, fruitsap, ...

één dag geleden

Ik kreeg van mijn verloskundige nog de tip om dingen met vanille te eten, dus vla yoghurt oid, en havermout, dat absorbeert het maagzuur blijkbaar. Wie weet heb je er iets aan

één dag geleden

Reactie op Ikigai

Zie dat mijn berichtje niet duidelijk is, weet niet of het goed overkwam. B ...
Ow zo ik ga het eens proberen heb vanavond even wat anders geprobeerd dat is op mijn recht zij liggen zodat mijn maag iets vrijer ligt en dan liggend eten verre van ideaal maar voor nu werkt het is weet niet of ik er nu last van ga krijgen als ik opsta 🫣🙈

één dag geleden

Reactie op Ikigai

Zie dat mijn berichtje niet duidelijk is, weet niet of het goed overkwam. B ...
Bedankt voor de tip