9 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb dat met bepaald eten en ik heb het vooral met voorover bukken ik heb een zoontje van 1,5 dus ik buk veel. Echt niet handig 😑😑😑.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb dat met bepaald eten en ik heb het vooral met voorover bukken ik heb ...
Jaa pittig is dat! Ik heb ook een zoontje van 1,5☺️

4 maanden geleden

Reactie op Becky24

Jaa pittig is dat! Ik heb ook een zoontje van 1,5☺️
In welke maand is hij geboren. Die van mij is van september.

4 maanden geleden

Ik ben sinds een paar dagen de hele dag wel misselijk, maar zodra of dat ik eten ruik of erover denk wat ik zal gaan eten wordt het al erger. Als ik dan eet zijn het een paar happen, maar meer omdat het moet… Al ging een dikke vette kroket er gister wel heel goed in zonder misselijk te worden 🤔😂 Dat was dan ook het enige waar ik echt zin in had in een paar dagen tijd.

4 maanden geleden

Ik heb het idee dat het bij mij ook bepaald eten is, maar ook als ik teveel eet. En als ik misselijk ben kan ik beter gaan staan of liggen dan zitten. Hier komt het altijd 's middags opzetten, ook al eet ik weinig of gezond.

4 maanden geleden

Mijn dochter van 16 maakte net een vanille rol warm in het tosti ijzer. Dat was al heftig. Meteen daarna een hamkaas tosti. Omg wat walgelijk, ik heb gewoon buiten zitten huilen omdat ik er zo beroerd van werd. Mn kind zal wel denken dat ik gestoord ben 🤣.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

In welke maand is hij geboren. Die van mij is van september.
20 december

4 maanden geleden

Pfoe ja herkenbaar! Na het ontbijten eigenlijk de rest van de dag misselijk....

4 maanden geleden

Reactie op nine1987

Mijn dochter van 16 maakte net een vanille rol warm in het tosti ijzer. Dat ...
Mijn man opende een pak salami hij had me beter een nep kunnen verkopen was minder heftig geweest. 😆🤣