11 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar! Ik ben nu 12+2 en vanaf week 10-11 nam het bij mij enorm toe. Ik zit nog steeds in dezelfde ellende.

één maand geleden

Heel herkenbaar! Was erg rond 10 weken nu 12 weken en 10x zo erg terug 😭

één maand geleden

Ik had in week 11 opeens weer een paar erge dagen, maar daarna nam het weer af. Ik ben nu in week 12 en voel me wel goed! Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter.

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik zit nu op 10+2 en misselijker dan ooit 🤢

één maand geleden

Pff ja zeg dat wel nu 10 weken leek even goed te gaan...afgelopen 2 dagen alleen maar op de bank gelegen en na de middag niet binnen kunnen houden🤢🤮 maar heb daarvoor wel 4 dagdiensten(werk in de zorg) gehad wat erg zwaar was. Vandaag lijkt het weer af te zwakken🤞🏻

één maand geleden

Ik heb dit dus ook!! Het was 2/3 dagen minder en ben nu 12 weken en sinds 2 dagen weer erger dan voorheen.

één maand geleden

Same, vanaf 9,5 week werdt het erger ( nu 11) . Ik heb zelf nu medicijnen van de huisarts gekregen omdat ik alleen maar boven de wc hing..dus mocht iemand het ook zo erg hebben. Je huisarts kan helpen!

één maand geleden

Ja ik ook! Het was weg en nu bij 11 weer terug! Ik hoop zo dat het weer wegzakt. Ben ook weer vreselijk moe.

één maand geleden

Wat fijn dat mensen het herkennen. Ik werk zelf inderdaad ook in de zorg en dacht vanmorgen in het ziekenhuis even dat ik out zou gaan. Inderdaad vanaf week 10 bij mij wat minder heftig en nu ineens zieke aanvallen 😅 hopen voor ons dat het gauw weg gaat!!!

één maand geleden

Ohh fijn om te lezen dit (sorry!). Zo herkenbaar. Ik dacht dat ik het kantelpunt gehad had en dat het beter zou moeten gaan, maar was deze week ineens weer zo misselijk (12+1)

één maand geleden

Ik heb er ook last van, tijdje niet geweest, maar sinds afgelopen zondag weer wel. Vandaag 12 weken zwanger. Sta elke ochtend op met misselijkheid en ga er mee naar bed...