12 Reacties

4 maanden geleden

Nee, maar het klinkt vervelend en iets waar je wel even de huisarts voor kunt bellen! Sterkte!

4 maanden geleden

Herkenbaar ik heb dit ook. Omdat ik amper eet komt er alleen slijm en een beetje gal. Gister met moeite rijst gegeten maar uur later toch gespuugd toen kneep me neus bij het spugen vanzelf dicht en rijst is ook heftig om uit te spugen daarnaast tranen uit me ogen bij het spugen van de druk:(.

4 maanden geleden

Reactie op nathalie283

Herkenbaar ik heb dit ook. Omdat ik amper eet komt er alleen slijm en een b ...
Ja, dat wat je gisteren had, had ik vorige week ook en er kwam zelfs resten in m'n luchtwegen. Nu heb ik t zonder eten, maar idd precies wat jij beschrijft😮‍💨

4 maanden geleden

Ik ben wel de gehele dag misselijk met soms random kokhalzen. Met moeite probeer ik zoveel mogelijk te eten, dit is voor nu veel fruit en yogurht. Dat krijg ik redelijk weg, al zit ik soms wel een halfuur met mn bordje op schoot..

4 maanden geleden

Reactie op meme185

Ik ben wel de gehele dag misselijk met soms random kokhalzen. Met moeite pr ...
Wat voor yoghurt eet je? Ja langzaam eten lijkt me ook slim, ga ik proberen. Ik word al misselijk bij de gedachte van yoghurt, maar dat heb ik zelfs bij m'n favoriete eten nu :(

4 maanden geleden

Reactie op noorsah

Wat voor yoghurt eet je? Ja langzaam eten lijkt me ook slim, ga ik proberen ...
Ik heb het zelfs al als ik eten ruik en zie. Idd ook me favo eten ik lust niets. Zelfs drinken lukt amper. Kan zelfs water amper drinken maar probeer mini slokjes te nemen al gaat dat ook moeilijk. Lijkt erop dat alles wat in me keel komt het triggert.

4 maanden geleden

Reactie op nathalie283

Ik heb het zelfs al als ik eten ruik en zie. Idd ook me favo eten ik lust n ...
Enige wat eetbaar is op dit moment zijn die droge crackers hahaha. En qua drinken kan je die cafeïne en suikervrije cola van jumbo-merk proberen. Ik vind dat die combinatie wel helpt tegen misselijkheid. Heb ik net ook gedaan, want ik kon echt niet meer.

4 maanden geleden

Reactie op noorsah

Wat voor yoghurt eet je? Ja langzaam eten lijkt me ook slim, ga ik proberen ...
Vanille Yoghurt is het enige wat ik nu een beetje kan eten, de Breakers zijn fijn voor mee te nemen! Wat ook kan helpen tegen misselijkheid is vanille vla, dat is een tip wat ik kreeg van een voedvrouw 😊

4 maanden geleden

Reactie op nathalie283

Ik heb het zelfs al als ik eten ruik en zie. Idd ook me favo eten ik lust n ...
Zou het even goed in de gaten houden, drinken is namelijk iets wat wel zou moeten lukken. Sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op noorsah

Enige wat eetbaar is op dit moment zijn die droge crackers hahaha. En qua d ...
Dankje voor de tips. Cola lukt me helaas ook niet terwijl ik dat normaal elke dag drink. Hopelijk zijn we niet maanden bezig met deze misselijkheid 🙏

4 maanden geleden

Reactie op meme185

Zou het even goed in de gaten houden, drinken is namelijk iets wat wel zou ...
Dankjewel🙏