12 Reacties

22 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ben 17+3 nu en had vorige week echt het id dat ik EIN DE LIJK van de vermoeieheid af was, maar nu weer de HELE dag willen slapen, ik moet zometeen werken, ga elke keer nog slapen voor ik weg moet.. weer terug bij af

22 dagen geleden

Heeeel herkenbaar! Ik ben nu 15 weken vandaag. Maar phoe wat ben ik weer moe. Ik kon al slecht tegen de nederlandse hitte, maar nu ik zwanger ben lijkt dit wel 1000x erger 😨 Ik kan niet wachten tot de herfst/winter 😅😅

22 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Heeeel herkenbaar! Ik ben nu 15 weken vandaag. Maar phoe wat ben ik weer m ...
Oh wat herkenbaar hè! Vreselijk is dit! Kan ook niet wachten tot de herfst, zo blij dat het al bijna eind augustus is 😛. Heb je ook de hele tijd zo’n honger? Ik kan wel de hele dag eten!

22 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Heel herkenbaar! Ben 17+3 nu en had vorige week echt het id dat ik EIN DE L ...
Ja! Zo stom hè! Ik dacht ook dat ik erover heen was.. en nu ineens weer zo moe! Wel een opluchting om te horen dat meer zwangere er last van hebben 😂 Heb jij ook zo’n honger? Ik heb ook de hele dag zo’n eetlust

22 dagen geleden

Reactie op kleinesibbe

Ja! Zo stom hè! Ik dacht ook dat ik erover heen was.. en nu ineens weer zo ...
Nope, kan nogsteeds bijna niks eten, was een alles eter, nu staat bijna alles me tegen, al vanaf dag 1

22 dagen geleden

Reactie op kleinesibbe

Oh wat herkenbaar hè! Vreselijk is dit! Kan ook niet wachten tot de herfst, ...
Haha ja ik ben ook heeeel blij dat ik in februari uitgerekend ben, je zou toch nu hoogzwanger zijn 😱 Ik heb tot nu toe de afgelopen 15 weken eigenlijk juist veel minder eetlust 😅 heel veel staat me ook nog steeds tegen, dus dit herken ik dan weer niet hihi 🙈

22 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ben zondag 17 weken en ik merk ook de laatste dagen dat ik hoofdpijn begin te krijgen vooral in de avonden. Durf niet te zeggen of dat ook door de warmte komt . Maar alles lijkt 10x erger. Ben soms bang dat ik van me stokje gaat😖

22 dagen geleden

Ja ik vind de warmte echt vreselijk, terwijl ik normaal juist erg hou van dit warme weer. Nu kan ik haast niet wachten tot het herfst is. Word er ook moe van en licht in mijn hoofd

22 dagen geleden

Ja is hier ook zo naast werken en dan in kakken gister vielen mijn ogen avonds om 9 uur al dicht 🤣

22 dagen geleden

Jaa as zaterdag ben ik 17 weken maar echt zo moe weer en slecht… hele dag ook echt trek maar als ik dan iets voor me heb eet ik 4 happen en dan is t wel weer klaar😂. Hoop dat het snel herfst weer word want heb daar zo veel zin in hahaha

22 dagen geleden

Ik blijf ook zo moe nog… ik hoop dat het door de hitte komt. 🙃