17 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik probeer waar lukt wat te werken, maar heb vanaf volgende week vakantie. Ik slaap of hang op de bank. Ik lees wat en kijk Netflix, maar hoop dat met 12/13 weken de energie wel terug is of komt.

2 maanden geleden

Ik herken dit ook. Het is ook dat je meteen een beetje in een isolement zit wat mij betreft.

2 maanden geleden

Hoi Lieke1995. Herkenbaar, ik sta wel vroeg op om mijn zoon naar school te brengen en probeer sochtends wat te poetsen enzo . Rond 12 u ga ik ook even slapen en savonds na het avondeten lig ik de hele avond op de bank. Rond 2100u weer naar bed. Het leven is niet heel spannend op het moment😂

2 maanden geleden

Jaaa pff ik hebt dit ook. Niet vooruit te branden. Afgelopen weekend ook, zat mezelf in de weg. Moet zeggen dat werk juist wel lukt en hele goede afleiding is hier. Stort daarna wel helemaal in en lig dan vaak rond 20 uur in bed, maar dat neem ik maar voor lief 😅

2 maanden geleden

Herkenbaar.. weet af en toe niet wat ik met mezelf aan moet. En ook nog supermisselijk en een dochtertje van 15maanden. Dit eerste trimester kan me niet gauw genoeg voorbij zijn 🫣

2 maanden geleden

Ik ben nu 8,5 week zwanger en nog niet veel mensen weten het omdat mijn vriend het nog geheim wil houden, dus ik kan ook niet lekker met iedereen over de baby kletsen als afleiding ofzo. En momenteel is het erg rustig op mijn werk dus dat geeft ook geen afleiding. Eerst vond ik dat wel lekker rustig maar nu vind ik het saai 🤣

2 maanden geleden

Heel erg herkenbaar.. voel me soms zo alleen en heb echt helemaal nergens zin in.

2 maanden geleden

Ja super herkenbaar, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik word al super moe wakker en wil alleen maar onder een dekentje op de bank liggen en lezen😅. Spelen met m'n dochtertje van 2,5 jr is echt een opgave nu

2 maanden geleden

Reactie op Angelique2828

Ik ben nu 8,5 week zwanger en nog niet veel mensen weten het omdat mijn vri ...
Waarom nog ge heim houden dan?

2 maanden geleden

Reactie op 1984Ess

Waarom nog ge heim houden dan?
Hij wil de NIPT test en de 13 weken echo afwachten

2 maanden geleden

Reactie op Angelique2828

Hij wil de NIPT test en de 13 weken echo afwachten
Maar als het dan nog fout is het verdriet toch mega groot? Dan wil je dat toch juist kunnen delen met je naasten?

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Jaaa pff ik hebt dit ook. Niet vooruit te branden. Afgelopen weekend ook, z ...
Hahaha oh menn heb dit precies hetzelfde! Elk weekend moet ik de dappere werkweek ook zo hard bezuren 😅

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Maar als het dan nog fout is het verdriet toch mega groot? Dan wil je dat t ...
Toch voor iedereen anders ?😅

2 maanden geleden

Reactie op Marlieke123

Toch voor iedereen anders ?😅
Ja tuurlijk dat kan. Maar erg verdrietig ben je dan wel lijkt mij? Kan mij niet voorstellen als dat niet zo is bij een eventueel verlies of slechte uitslag bij dat termijn

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ja tuurlijk dat kan. Maar erg verdrietig ben je dan wel lijkt mij? Kan mij ...
Tja hij wil graag goed nieuws delen ipv later weer een eventuele teleurstelling delen. Hij zegt dat dit het enige is waar hij ook zeggenschap in heeft in heel de zwangerschap dusja ik laat het maar zo, heb geen zin in ruzie daarover. Inmiddels heb ik hem wel zo ver dat we het verteld hebben aan onze ouders en aan mijn 2 beste vriendinnen

2 maanden geleden

Pff ja ik ben niet vooruit te branden. Herken dit van eerdere zwangerschappen, nergens zin in en hoe ontploft het huis ook is, ik kan mezelf er niet toe zetten. Moet wel zeggen dat ik met 4 kids wel veel bezig móét zijn dus echt eraan toegeven kan alleen overdag als de jongste op bed ligt en de rest op school is. Zie wel een beetje op tegen de zomervakantie over anderhalve week, dan moet ik het 1e trimester afmaken met alle kids thuis. Heftig wel haha.

2 maanden geleden

Reactie op Angelique2828

Hij wil de NIPT test en de 13 weken echo afwachten
Oke wij hebben het wel familie verteld